studentens finansiella krasch




De är numera ett faktum.
Vinaren gick från glasflaska till tetra.
Då vet man att ekonomin är där den är, dvs. på botten.
Men va gör man inte.
Är man student så är man.
Nästa vecka kanske vi ska köra en riktig student tradition och göra eget?
Aaah, eller?


MEN med tanke på ovanstående kan ni förstå hur lycklig jag blev när jag skulle ta ut pengar till solning (ja ngt att prioritera med 700 spänn kvar på kontot) och jag såg till min glädje.
"Disponibelt belopp 4732 :- "
ÖH va?
Jag har äntligen fått en hemlig sponsor som tror på mig.!
CSN.
Mitt studiebidrag kom som en ängel från himlen.
Jag ska hålla hårt i dom!

En vacker dag ska jag också göra en vänskapslista Inga, en vacker dag.
Nu är de dags för hårföning och efter de kanske lite läkemedelsberäkning
?
Vem försöker jag lura?





Kommentarer
Postat av: Inga

lillgrodan och storpaddan! söta katteeer!

2009-01-16 @ 16:47:24
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Emma Forsmark

jag behöver pengarna, ge mig en slant?

2009-01-16 @ 17:59:45
URL: http://emfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0