Strike a pose





Jag är förutsägbart oförutsägbar.
Man vet att jag tar mig för grejjer, men aldrig exakt vad.

Jag chockar.

Varför drömmer jag så konstigt för?
Varför kommer jag alltid ihåg mina drömmar och går runt och antingen irriterar mig på dom, blir rädd vid blotta åtanken på dom,äcklad eller uppspelt.
Jag är riktigt trött på de!
Tror aldrig att jag inte kommit ihåg va jag drömt.
Som inatt.
Varför drömmer jag om ngn som han.
Inte han, han eller han utan han.
För att jag vet att jag inte vill, inte borde.
Och varför drömmer jag att jag duschar framför hela världen och inte reagerar på att folk glor.
Känner mig lite naken allt.

Ibland tror jag att de vore bäst att inte analysera.

Men bara ibland.





Strike a pose.



Kommentarer
Postat av: Trine

Jag kommerockså alltid ihåg vad jag har drömt. Samt drömmer sjuka drömmar. Kul inatt, Denise richards var med o hennes barn också.. Jag dödade även Lord Voldemort... Och åkte buss på en motorväg. Jag hann med massor massor. Drömmar är bra.

2009-01-24 @ 14:27:28
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Inga

f-i-t-t-a....

hej jag är i norge! ahhaha och är full!

Jag måste avreagera mig du kommer förstå när du ser mina inlägg imorgon... :)

haft en bra helg stjärtis?

jag har redan skrivigt om drömmar, ni är lite efter hahaha... pusssqwhb x.tncgfrdtl-k

2009-01-25 @ 04:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0