relax it's just sex



Skulle uppdaterat imorse innan jobbet, men neej. Blogg.se va nerstängt till typ 13, dvs. när jag började jobba.
Great.

Iaf.
Nu är de på tiden att jag tuffar till mig sisådär 30000mmmsksjlggf.
De är slut på att va en riktigt pussy och bara nicka, le, tänka på andra och försöka förstå.
Va får man för de?
Tydligen ingenting.
Hur kan vissa grejjer gälla för mig men inte för dig?
Jag är så jävla trött på att tänka på andra som verkar tro att allt handlar om dom.
CENTRUM.
Vart ligger det?!

Igår fattade jag och idag va jag arg.
Tiden är en illusion och spelar inte ngn större roll.
mina tankar, känslor, erfarenheter och åsikter är viktigare om inte minst lika viktiga.
"Kör på",har varit och borde vara mitt motto.
Vad står i vägen?
Varför ska jag känna och försöka för andras skull?

NEJ nu är de slut me att va så jävla snäll och förstående.
Slut.
Jag är så jävla mkt mer än det!


Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Inga

Bra initiativ!! Helt rätt, det jag har sagt helatiden! Hör av mig efter jobbet! Kissy

2009-01-18 @ 11:28:36
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0