nybäddad och klar



Min säng väntar på mig. vid sidan om ligger boken om Ingrid Bergman.
Jag försöker mig på att klara mig igenom en hel roman utan avbrott på ett halvår(håller fortf. tummarna för att det ska gå).
Jösses vilken kvinna hon var, säger bara respekt!( The Sid way)

Jobbat hela dan och sista kvarten trodde jag ja skulle somna, känner mig så trött, ögonlocken ramlar ner av sig själva.
Ändå har jag nu sen dess pluggat läkemedelsberäkning...
Men nu är jag än tröttare om det går, så får se hur långt i hollywood och alla dess storheter vi kommer ikväll.

Vad är det för skillnad på utbränd och bara allmänt upptagen? Otroligt upptagen?
Jag älskar att ha 3 miljoner järn i elden samtidigt som jag gång på gång börjar få in en svagare växel.
Imorrn är det skola 9-12,30
för att sedan komma hem runt 14.          
Plugg fram till 17-18 nån gång.
World Class.
För att avsluta med möte kl. 19 på femfemnoll.
Veckan ser ut att fortsätta i samma takt.

När hinner man göra det som man vill göra? Eller BORDE göra (typ läsa ut alla mina böcker som jag lånat).
Jag vill egentligen bara sova.
Ångest är bara förnamnet för allt som ligger i högar runt omkring mitt stökiga inre och yttre.
Jag skulle hemskt gärna vilja färga håret igen, pengar ngn?
Det är hårt att va heltidsstudent, jobba deltid, plugga och spara pengar till utlandsresa samtidigt.

Men skare gå så går de.
När fan hinner man prioritera kärlek liksom?
Näe de är bara sånt där man blir kåt och konstig av!
Tills dess försök koncentrera dig elin när du pluggar och inte drömma dig bort i drömmar, historier, skvaller, mejl eller diverse annat (o)-väsentligt.



Godnighty






Kommentarer
Postat av: Frida

- do you want to marry me?

- allrighty



haha

2009-01-26 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0