Morgan Pålsson, jag säger bara Morgan Pålsson



Årets första dagar har bestått av bakfylla torsdag, samt mammas 50årsdag, utgång fredag på jhonny och andrea´s avskedsfest, dessvärre missa vi andrew med hundradelar och likaså listan,baajs.
Men riktigt rolig va de och blåmärkena fick som sagt vänner.
Lördag bestod av lite bakis och massa jobb. idag var det endast jobb.

Kom på att jag måste plugga inför seminariet också så tänkte köra en all nighter. Se hur de lyckas i slutändan.

Imorrn är de antagligen utgång och innan dess en massa massa plugg.
Överlever jag?
om jag gör ser ni mig på dansgolvet imorrn.

Svartsjuka är ett ord med stor innebörd, men jag tänker egentligen inte uttala mig p.g.a vissa uppenbarliga skäl.
Jag tycker bara det är synd att man inte kan lita på varandra och alltid anta det värsta.
Samt att alltid märka att människor är fega i slutändan.
Men vad kan man göra åt de, inte mkt.
Fortsätta leva som man gör och bör I guess.

Vad hände med träningen?!




happy new yeaaaar.


Kommentarer
Postat av: Inga

Man bör fortsätta leva!

Ikväll känner jag för att va super hot and a lot more! rings snart pussy!

2009-01-05 @ 12:49:57
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0