mental utveckling






Jag sitter här och envisas med att dagen bara har börjat.
Jag har flera timmar på mig att komma in i skolan och vad det egentligen är vi sysslar med.
Inte nog med att jag inte har ngn skrivare som fungerar (får därför sitta och skriva av problemlösningarna för hand) så fattar jag inte vad dom frågar efter?
Sitter här och slår på FASS, iofs hittar jag en massa andra intressanta saker.
Men det som stör mig mest är att det ska vara en mejl dag idag.
Jag har minst två små söta filurer som sitter på andra sidan jorden och väntar på mejl.
Varpå Andrew är den ena, eftersom att jag är paranoid vill jag inte skriva mer på f.b, man fattar ju själv att alla snokar?!
Står säkert ngn här runt hörnet utanför min dörr och kollar på vad jag skriver nu.
Därför tänker jag hålla resterande hemliga!

Ja, jag börjar ju lite smått dampa ur nu igen.
Ni förstår att jag inte hänger med?
Inte nog med det räknade jag lite också, gick bra i början, sen igen.
JAG FATTAR INTE VAD DOM FRÅGAR EFTER?
ml på timme, g per minut, vikt per mg eller ml eller kanske liter?!
Kollar i facit och fattar ingenting.
Jag ska gå på läkemedelsberäkningen nästa vecka
.




Så för att sammanfatta har jag idag, hitills:

 *ringt min gynekolog som berättade att de kan skicka hem mina nya p.piller istället! Skönt slipper jag boka en onödig tid och betala massa pengar.

*Räknat lite läkemedelsberäkning och fastnat.
*lagat mat som blev rostade mackor med pepparrotssås och massa sallad + creme fraiche.

*Satt mig med fallbeskrivningarna och sökt på FASS.
................Fastnat.

Jag verkar ha en förmåga att fastna lite överallt i alla möjliga siutationer i mitt liv.
Nu vill jag bara sova.

Sen ska jag skicka en hälsning till min vän John som idag (läs måndag) skickar ut mass mess om utgång i sthlm i helgen.
Du är och förblir en raaaar böna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0