Magsårutgångarslurkarochsubwaymackor



Exakt de har mina senaste dagar bestått av, till mestadels.
Helgen var uppbokad med jobb, jobb och ännu mer överdrivet jobb.
Tills jag körde en all nighter pluggning för att komma ikapp.

Resultat?
Det funkade!!
Så därav blev det vinpimplade, dans och utgång för våran del igår.
Dock räckte de med ngr glas för mig, hade en magvärk som inte va okej alls.

Inga: "Men Elin, ska vi bajsa?"
Elin: "Nej nej de är inte sånn värk, det är frätande innifrån"

Så därför blev de lugnt med drickande ute och mina glas vatten gjorde att jag sov som en stock när jag väl slocknade.
Jag drömde t.o.m. riktiga drömmar som jag kan återberätta!!
Är helt frälst av bara den ideén, kan inte minnas mig sista gången jag drömde och kom ihåg med alkohol i kroppen utan det där gunget! Men det funkade.
Och imorse mådde jag bra.

Men magsåret, som jag nu (efter mina studier ;) ) har antagit att det är va inte roligt på ngn skala, men ska man äga så ska man. Därför körde vi på iaf på dansgolvet.

Så när graviditetsryktena drar igång  (p.g.a det eviga klappandet och pussandet på magen) vet ni nu att det är ett Magsår. Japp. magsår. och de är inte att leka me de heller.




Kom precis hemifrån Annie där Knutte, Medin och förstnämda planerade för 22.årskalaset.
Bara det, 22 år?
Är inte jag 18 fortf.?
Hur kan jag ha vänner som ska fylla 22?
Sjukt
,
Verkar iaf bli helt sinnesjukt kul, så länge jag och marre kör med våran flygande jakob!




Shiip shiiip, imorrn är de praktik igen.

Och grattis annie i förskott om jag glömmer på torsdag!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack Pelin =)

2009-01-07 @ 15:23:40
URL: http://annieakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0