It's cool to know nothing





Ofta gillar jag allra allra helst, när man har sovmorron att få vakna långsamt och höra fåglarna kvittra ute, ja typ.
Idag hade jag sovmorron.
Men de slutade inte riktigt så.
08.08 börjar det tjuta i huset.
Neej, jag orkar inte igen.
Min mamma har en förmåga att larma in mig i huset, har gjort de ex. antal ggr under de senaste åren.
Och hon säger att jag är disträ.
Märker liksom inte ens att min bil står hemma eller att jag inte gått upp.
Vart skulle jag liksom?!

Ringer henne direkt (med bettskenan i munnen)
Mamma: "Vart är du?!?!"
Jag: "Hemmaa!!"
Mamma: "Jaha, men jag hinner inte larma av ska till frissan"
Okej kul liv.
Så jag får gå upp, larmet sätts igång och jag blev livrädd.
Securitas ringer och frågar om koden.
Tur att jag kunde den
och att jag hade tagit ur bettskenan.

Nu är det en snabbdusch för att sen bege mig till femfemnoll.
Sen följer en heldag med massa massa ärenden.

Jag ska nog aldrig mer larma huset, eller så ska jag skriva små påminnelse lappar till min mamma överallt.
"GLÖM INTE ATT DU HAR EN DOTTER SOM VILL SOVA "

Ja de låter bra.








Kommentarer
Postat av: Inga

jag har tappat bort min bettskena :( så jag har konstiga tänder nu! igen...

stjärt puss

2009-01-31 @ 11:40:14
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Inga

haha min mamma kunde också göra så när jag bodde i villan haha men mamma visste inte alltid att jag skolkade :P

2009-01-31 @ 11:40:56
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0