I'm like a firecracker,I make it hot





Har tränat som ett as idag. Ja AS är det rätta ordet. Men skönt vare. Helt sjukt att de kan va skönt egentligen.
Tänker bara på den där spinningledaren som ger mig creeps över hela mig.
VILL INTE, du kan inte tvinga mig.


Har bestämt mig för att stanna hemma imorrn och plugga läkemedelsberäkning. Jag spyr.
Varför ska det vara svårt för?
Sitter och klickar och skriver om, suddar ut och skriver igen. Kollar facit och tillslut rätt svar.
Men nu kan jag inte göra mer. Ska sova och ta tag i de imorrn.
Fan att jag är så sugen på glass, chokladsås,
eller de där goda kakorna som milicas mamma stokic hade bakat!!
Kanske ska jag sno dom?

Dom kommer ändå inte veta att de va jag som tog dom, dessutom har jag redan snott två av dom (utan att de vet).
Ah, jag ska nog ta dom och lägga mig och glo på lite
baywatch, med the hoff.
Eller så kanske de blir crazy beautiful bara för att.


TRÖJA.
Visst är det ett konstigt ord?
Det uttalas inte TRÖÖJAA
Utan mer TRÖJJA!
Men sen stavas det med ett J istället för två?
Varför är de på dette viset?
Jag fattar inte.
Samma sak med TRÖK eller TRYCKTE?
Vilket ska man använda?
Jag blir helt förvirrad
Det svenska språket är svårt.



MONGO/MANGO.

Robin säger:

absolut, känner mig rätt len just nu

Elin säger:

ååh schöt, itne sådär luden då som en persika

Robin säger:

verkligen inte

Robin säger:

mango är bra

Elin säger:

härligt, jag känner mig också som en mango.

Elin säger:

fast inte lika färgglad dock

Elin säger:

kanske mer som en vindruva, som är sådär knapprig på insidan

Robin säger:

du menar alltså att du ser mjuk o fin ut på utsidan o sen är de stenar på insidan?

Elin säger:

haha stenar?

Elin säger:

de är ju kärnor

Elin säger:

och kärnor är alltid bra, de är ju personligheten, iofs inte bra för blindtarmen men iaf!

Elin säger:

man kan spotta ut dom

Robin säger:

men om man gör en vindruva till samma proportion som en människa så blire lätt stenar

Elin säger:

hrm.

Elin säger:

men så hård är jag väl inte? näee då är jag mer som en banan

Elin säger:

mjuk och slemmig

Robin säger:

haha

Robin säger:

guuu vad man skulle relatera det du säger till vissa saker

Robin säger:

men vi stannar där o säger godnatt

Elin säger:

visst skulle man

Elin säger:

kan komma på bloggen

Elin säger:

go natt roboloo.


.De kom på bloggen.

Och nu är de godnatt med Crazy/Beautiful.
Man ska ju känna beröringen.


I'm like a performer,
The dance floor is my stage
Better be ready,
Hope that you feel the same




Kommentarer
Postat av: trine

TRÖK är något som jävla lantisar hittat på. det finns fan inget som heter tröck. tryckte heter det. jag blir irriterad när folk säger tröck.. .gaaahhh.... haha. kul att de endaj ag gör o klaga på dina ord nu för tiden! jag tyckero m dig ändå elin, fast man kanskei nte tror det! pussigurki

2009-01-21 @ 17:53:47
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag håller me! trök låter fel, de låter hårt och äckligt. TRYCKTE säger man, så alla ord klagar du ju inte på. Men jag tycker om dig mee!Även fast du TRÖK på en annan bil ;) haha

pusssi

2009-01-21 @ 21:26:40
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: trine

Hahaha. Va bra! ;D Vad ska du göra på fredag? Jag ska gå uuuuuuut. Vi borde ses ute. Jag planerar att vara full som en kastrull. Plan nr 2: Det finns ingen plan! Kissy

2009-01-21 @ 23:52:28
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: trine

Hahaha. Va bra! ;D Vad ska du göra på fredag? Jag ska gå uuuuuuut. Vi borde ses ute. Jag planerar att vara full som en kastrull. Plan nr 2: Det finns ingen plan! Kissy

2009-01-21 @ 23:52:42
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: trine

oj.sepe blogg.

2009-01-21 @ 23:53:03
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Elin

Trine är iaf bäst på att kommentera.

Jag vet inte riktigt!

men vi ses hos inga imorrn så kan du lägga fram dina planer!! :D

kissi sov gott!!

2009-01-22 @ 00:39:21
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0