Ettraffsetenflaskaskumpaochsömn.



Sen är jag redo för helgens spektakel!

Ibland anar jag att min fanatsi är ngt för stor för denna värld att skåda.
Och ibland undrar jag bara om jag har riktigt dålig karma från mitt nuvarande eller ett tidigare(?) liv
.
Jag gick och la mig i skaplig tid för att läsa min bok och får en god natts sömn efter söndagen som störde min första skoldag.
Somnar runt 22,30.

Dröm nr 1:
Vaknar vid 02,30 av att hjärtat är ngtstans i halsgropen och jag är kallsvettig!
I min dröm hade jag blivit kidnappad och våldtagen av en pedofil.
Va inte spec. underhållande kan jag medge.
Men va ändå så pass smart i drömmen att jag fattade att om jag skulle vakna skulle jag komma bort från äcklet!

Kollade på klockan och vände mig om för att somna om.

Dröm nr 2:
Nyårsafton och världens största fest med alla man ngnsin har kännt.
Helt sjukt bra drag och askul.
Kommer lite nytt folk, ngn slår av lyset och sätter på en discolampa.
Ni vet på dansgolvet så att man inte ser varandra och de bara blinkar typ.
Sen är de motorsågsmassakern all over the place.
Människors huvud rullar, kroppar blir delade på mitten och de är blod överallt.
Jag står typ och skriker hysteriskt.
De lilla komiska va väl att de som dog i drömmen fick en grå presentation på ansiktsboken bara för att de va döda.
Facebook ngn?
Ska jag lägga ner totalt eller?

Ni förstår säkert att när jag vaknade efter de här va jag om möjligt ännu mer livrädd med hjärtat ngnstans uppe i hjärnan och kallsvettig va förnamnet.
Jag bestämde mig för att inte sova mer.
Jag drömmer ju ändå bara skit så varför ens försöka?
Va alltså vaken imorse sen lite innan 5.

Behöver jag nämna att när jag kom hem från plugget för att ta en tupplur så hade jag bra drömmar,
sommar på landsort och allt va frid och fröjd.
Tills ytterliggare någons huvud rullade.
Va är de för fel på mig?
Jag vågar inte sova längre.





Körde igång med träningen idag.
Jag som trodde jag va vältränad.
Men iofs har jag inte tränat regelbundet sen typ i november.
Så de va AS jobbigt.
plockade på mig en massa biljetter till typ 3 pass.
Efter första passet kom jag upp och lämnade tillbaka de andra två.
De skrattade lite åt mitt ansiktsuttryck - men de bjuder jag på!
Lär ju ändå inte kunna gå imorrn.

de jag glömde nämna!!
Va är det med gymmet?
Ligger och strechar efter bootyn jag och en till tjej.
Så kommer de fram en turk(syrian/assyr vet inte vad så säger turk), lägger sig på mattan och börjar köra
sidlyft, heter de så?
För att träna de sneda magmusklerna?
Iaf.
Där ligger jag typ på alla fyra och stretchar så jag döör.
Och sen helt plötsligt är jag 100 på att ngn har sex, bredvid mig på mattan.
Men nej, de va bara turken som stönade lite väl så fort hon kom ner igen.
Alltså de va inte lite "puust puuust"
de va mer "ååååh, aaaaaah..gaaah"
Hon lät precis som jag gör när jag har sex.
Alltså inte i slutfasen utan lite mer i början ni vet.
De va ju inte så att hon låg och skrek, men sådär lagom för sex
.
Jag blev helt chockad och kollade på den där människan?!

De värsta va att jag inte kunde fatta ifall hon tyckte hon va het,
om hon ens visste om att hon lät som hon gjorde eller om hon bara körde på?
Jag och de andra runtomkring tittade alla lite konstigt omkring oss.
Sen blev jag äcklad och gick därifrån.



Och nu har jag bestämt mig.
Inget mer donken förens i mars!
Inte för att jag brukar äta så mkt där, men just donken är så onödigt
och verkligen de som gör en FET.
Och de jag behöver träna nu, är magen.
Här ska vi försvinna- POFF!



Ska jag våga sova nu?
Är de säkert?
Fan, jag hatar att sova själv.
Har vant mig på sistone att väldigt ofta inte sova ensam.
Så skönt att vakna efter en mardröm och ha ngn där.
Jag säger ju de, nu ska jag bli seriös.

Men först är de helg och tydligen blir den inte lugn, vare sig jag vill de eller ej.




Kommentarer
Postat av: Inga

ne för på fredag ska vi uteliut ut! :) jobbade till typ ett igår.. as trött idag! gäsp

kyss

2009-01-15 @ 14:44:05
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0