DagenD



De är nu de gäller.
De som vi kämpat för att inte försäga i vad som känns som 300 år.
Jag tror att jag och mormor haft svårast för det.
Men idag smäller det.
Sen blir de vilt och spårat (inte alltför visst?) kalas för mig och Blunder.

Nu kvarstår valet och kvalet av klänning, likaså bh, skor och antalet lockar för att itne glömma smycken.


Varför blev jag dyslextiker så här på morronkvisten? (stvning?) ja ni ser ju själva.

Sitter här med en chokladmask i fejjan och duschen väntar så adjöös. Och håll i hatten ikväll!

Varför tycker jag typ att jag är het i en chokladmask? Ah ibland förstår jag att folk inte förstå mig.




nu blev jag fan hungrig!
GAH

Kommentarer
Postat av: Inga

snart är det alla stjärtars dag!

2009-01-31 @ 11:41:31
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Trine

för att man ser ut som en liten negerpojke. det är charmigt. haha.



dyslektiker, dyslexi. gud. jag kommer ju lätt få 2.0 på högskoleprovet. haha.

2009-01-31 @ 15:05:03
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0