Already know what my addiction is



Monday monday, idag gick den ut...min prövotid!
Idag för 2 år sedan tog jag körkort!!
Jag känner fan att man börjar bli gammal nu, framförallt när de känns som igår,
och jag kan fortf. typ inte tanka och abaolut inte fickparkera!! Jag försöker inte ens för jag kan ju inte!

Backa är jag inte heller så bra på, men parkera och kör rakt fram är jag en jävel på! Så tänkte unna mig en semla idag.

Men så fort jag steg innanför dörren och såg att de började trilla ner äckliga blöta snöflingor utanför bestämde jag mig för att de inte var värt att gå utanför dörren. Blev inspärrad med alla mina böcker. Fattar inte hur jag ska klara av allt.
Men man får köra på och göra sitt bästa!

Som nu inatt ska jag tex. läsa om gynekologi, kan va bra om man nu ska bli sexolog eller barnmorska el va de va Inga snackade om att jag borde bli.

Har en väldigt väldigt stark känsla av att veckan kommer gå undan och att de snart är helg igen.
Eller är det bara jag?
Kanske för att de smäller på ordentligt på lördag, mer än så kan jag absolut inte säga. Men roligt kommer de bli, det enda jag behöver är en riktigt het dress. Sen är jag färdig. nästintill.

Kom på det idag på tåget, har alltid trott att jag tog körkort den 24.e januari sen jag tog de, men såg idag att de va den 26.e januari 2007, exakt 2 månader innan du dog. Hur läskigt är inte det? Och hur obehagligt fort har inte de 22 månaderna gått sen jag trodde jag skulle gå sönder?

Tiden rullar tydligen på, de är ju mina studier ett ypperligt exempel på!
Tiden går men högen blir bara större.




Eller kanske lite SATC med en kopp té och en varm filt.
Ah kanske.
Jag kommer fan bli tjock!

Men imorrn är det booty!

Kommentarer
Postat av: Frida

men elinpelin, inte blir man väl tjock av te?

2009-01-26 @ 22:23:00
URL: http://missodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0