AKWAARD



Nu måste jag verkligen sova.

Inga säger:

oj varför? elin har du legat me honom!? du vet att bandy inte är lika bra som hockey har du sjunkigt så lågt???


Inga
säger:

hahahhaa


Elin
säger:

hahah

Elin säger:

nej jag lovar


Elin
säger:

jag har inte legat med honom


Elin
säger:

jag har haft mina chanser men sa nej tack


Elin
säger:

lite artigt men ändå välbestämt


Inga
säger:

a bra hahaha ne men skcka en bild har du inte?


Elin
säger:

jag har inte


Elin
säger:

varför skriver du som en turk


Elin
säger:

haha


Inga
säger:

hahahahahaha


Elin
säger:

och varför har några som heter sture briseholm och dagny önbäck ringt mig för?!


Elin
säger:

vilka fan är de?!


Elin
säger:

orrstigen 6


Elin
säger:

haha


Inga
säger:

hahahahahhahaha vaaah?


Inga
säger:

sjukt


Elin
säger:

ja


Elin
säger:

igår innan jag gick från dig ringde ngn till mig as tidigt så klicka ja bort och nu kolla jag


Elin
säger:

haha


Elin
säger:

visste knappt att dagny va ett namn


Inga
säger:

så vad händer i veckan då?


Inga
säger:

haha inte te dig


Elin
säger:

men vem tror du att du pratar me? hahah låter som maximilian när han pratar me mig


Elin
säger:

hahahahah


Inga
säger:

hahahhahaha


Inga
säger:

det va till robin hahahaha


Elin
säger:

tyckte väl att de a lite skumt


Elin
säger:

akwaaard


Inga
säger:

hahahahhaa


Inga
säger:

akwaaard


Elin
säger:

haha


Elin
säger:

jag tänker på en anka


Inga
säger:

hahahahahaha


Inga
säger:

jag sitter och garvar högt


Elin
säger:

haha





Kommentarer
Postat av: Inga

haha vart någonstans fanns det något vettigt i detta samtal?? akwaard!

2009-01-19 @ 12:15:10
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Elin

de vettigaste va väl att dagny inte kan va ett riktigt namn? eller att innebandy killar är lågt, typ lägre än glocalnet, eller att akwaard är ett så jävla bra ord?

haha

2009-01-19 @ 13:16:48
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: trine

det fanns en tant på söräng som hette dagny. hon bodde i hyreshusen. en gång råka jag få hennes post. då gick jag och lämna den. hon blev glad. awkward är det bästa ordet i engelska språket. typ. men du har stavat fel baby. puss

2009-01-19 @ 14:41:24
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Elin

Trine är de så? ser man på!! dagny, ja jag börjar vänja mig nu, mer och mer, kanske ska döpa ett barn till dagny iaf?

dagny odell? näee.

har jag stavat feel?

nääe inte har väl jag stavat fel.

jag pluggar - kill me.

2009-01-19 @ 15:00:04
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: Inga

hahahha DAGNY ODELL!????? AHHAHAHHAHAHAH jag ska mobba ditt barn hahahahha

2009-01-19 @ 17:11:08
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: trine

jo, felfelfel. awkward heter de. inte akward. så så ere. dagny komt hit o spill åååååh dagny... tre droppar till.. ajapp.

2009-01-19 @ 23:29:27
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0