Vi kommer inte längre än till hallen ikväll, vi behåller bara skorna på



Acceptera mig
Amuptera mig
Associera mig
Attackera mig
Attrahera mig
Avguda mig
Avliva mig
Akta mig

Bär mig
Bedöva mig
Behåll mig
Behöv mig
Bit mig
Busa med mig

Chockera mig
Chansa på mig

Dansa med mig
Döda för mig
Disskutera med mig
Dejta mig
Dröm om mig
Dyrka mig
Dissa mig

Elda mig
Engagera mig
Erövra mig

Få mig
Fackindela mig
Förfölj mig
Färga mig
Fucka åt mig
Finfördela mig
Finjustera mig
Flirta med mig
Förför mig
Förstå mig
Fråga mig
Förlåt mig

Gilla mig
Ge mig
Göm mig
Glöm mig
Gör om mig
Gråt med mig
Gunga mig
Glittra med mig

Ha mig
Håll om mig
Hångla med mig
Hoppa på mig
Hypnotisera mig

Injicera mig
Ignorera mig
Intressera mig
Illegalisera mig

Jaga mig
Jäkta mig

Kåta upp mig
Kategorisera mig
Kela med mig
Knåda mig
Knulla mig
Konsumera mig
Köp mig
Krama mig
Kritisera mig
Kyss mig

Lev med mig
Låna mig
Le mot mig
Legalisera mig
Lek med mig
Leta efter mig
Längta efter mig
Ladda ner mig
Lita på mig
Lugna mig

Manipulera mig
Massproducera mig
Mata mig
Missförstå mig
Mörbulta mig

Nafsa på mig
Numrera mig
Namnge mig
Nosa på mig

Obducera mig
Orka med mig
Onanera med mig
Odödliggör mig
Odla mig
Oroa mig

Pilla på mig
Peta på mig
Paja mig

Reta mig
Roa mig
Rea mig
Runka mig
Ramla med mig

Somna med mig
Sola med mig
Skona mig
Slicka på mig

Tyck om mig
Titta på mig
Trilla med mig
Tryck på mig
Tafsa på mig
Tänk på mig
Tro på mig

Undra med mig
Underhåll mig
Uppfostra mig
Uppehåll mig
Undgå mig
Upplev med mig
Uppfinn mig

Vandalisera mig
Vaccinera mig
Vill ha mig
Vandra med mig
Vela med mig
Vinn mig
Vänta på mig
Vissla efter mig
Visa mig
Vaka över mig

Wooka mig

Xylofona med mig

Yrka efter mig
Yngla med mig

Zooma in mig

Åla med mig
Återställ mig
Återvinn mig
Åk med mig
Åtala mig

Ät mig
Äventyra mig
Älska mig
Ändra mig
Älta mig

Önska mig
Överskatta mig
Övernatta hos mig
Överfall mig
Överraska mig
Öppna mig




Vem sa att jag hade ett stort ego?
Fick en kick av att bläddra igenom min gamla pyssel bok (pyssel så som i klipp och klistra ihop olika typer av kollage)
och hittade det här.

Har inga bilder från igår dock men roligt var det.


Sådan intensivitet, antar att man lätt avvänjer sig.
 Passion är mitt mål.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0