Until he says "I love you", you're a free agent




Idag har jag spenderat hela min dag åt att läsa om gynekologi, och nej.,
Det är inte så lätt som de är hos gynekologen, eller på ungdomsmottagningen, eller i sex&kärlek avsnitten i alla cosmotidningar.
Det här handlar om alla olika typer av aborter, missfall, utomhavandeskap, graviditeter, sjukdomar, sexuellt överförbara(dom har vi förvisso relativ koll på) och en hel del cancer sorter. Endometri, vaginit?
Och då ska vi inte glömma bort att det här är på cellnivå, olika mikroorganismer osv osv.  
va är det liksom?
Det har jag hållt på med hela dagen.
tjii fick jag för att jag trodde att de skulle ta mig typ 2 timmar.

Kommit fram till att jag är extra blödig just nu också. Jag är så jävla trött på att behöva stå upp för mig själv, kämpa.
Flyta på, floow.
Jag är verkligen skit trött, jag vill inte ha mer.


Och det som slog mig alldeles nyss efter en konversation med en spec. varelse på msn va.
Hur kan jag fortf. bry mig om vad du ska tycka?
Hur du ska reagera och vilken min du ska visa din reaktion med?
hur kan de ens finnas där i bakhuvudet?
Som om det på ngt sätt är inprintat i ryggmärgen på mig att allt som kommer emellan oss alltid är mitt fel.
Det sitter så jävla djupt.
Det är en sanning på ngt sätt.
Samtidigt som jag logiskt vet att det inte är så.
Inte längre.
Men antar att jag är sån helt enkelt.
De va lättare att skylla på mig, så de va de jag gjorde och alla andra.
Och nu, år senare, sitter de kvar.
Att de blir mitt fel, jag får stå i skuggan och skämmas för jag förstörde allt.
Utan ens ett ord.
Ibland undrar jag alltså.




Imorrn är de torsdag och en dag närmare helgen.
Då ska de va positivt här de kan jag lova!
Jag har ju hela matkällaren fylld med sprit.
Sa ju de max, jag är en sucker för gratis.

Förresten, varför kan inte min far sluta envisas med att han kan tvätta?
Vårt problem är inte att han säger att han inte kan.
Tvärtom säger han att han kan.
Så han blandar ihop alla möjliga konstiga varianter av kläder som ska tvättas på 30,40 och 60 i en enda salig röra
och kör in de på 60.
OKEJ.
Jag har fått ex. antal tröjjor förstörda på de viset och nu va de ytterliggare ett plagg!

"Va körde du det här på pappa?"
"60..lalalalaaa(trallar vidare min alla blöta strumpor)"
"Pappa, den ska köras på 30!! De va därför jag hade lagt den i 30 korgen"
"Jaha ojj! de såg jag inte"
"Näe de finns ju ingen lapp inuti som man kan kolla eller så på?! NÄE!!??"
Och där kom damp elin in.

Godnatt nu är de satc filmen.


"Sorry, my dog just ran in to your dick, i mean deck"


Kommentarer
Postat av: Trine

Elin - sexologen. Det klingar fint. Kör hårt!

2009-02-05 @ 00:28:00
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Elin

Trine: ja de vore nått va! de klingar fint i öraat, halleluljhaaa!

2009-02-05 @ 17:54:19
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: Therése

babe jag ska ut i södertälje på fredag :) blir mkt besviken om jag inte ser dig där! pusss

2009-02-05 @ 21:03:19
URL: http://tessens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0