situationen är så sjuk



jag hatar världen!!! framförallt hatar jag idioter som går och bränner ner min ica affär och sätter människor i en situation som är bland det värsta jag varit med om!
Jag tycker så otroligt synd om min chef orkar inte tänka på det knappt. Får ont i magen.
Skumt är det egentligen att jag nte reagerade så mkt när jag väl fick reda på det, sen blev det så pass mkt mer verkligt när jag åkte dit och än mer verkligt på kris-mötet.

Jag hatar fittiga skadade människor som verkar tycka att det är okej att göra vad som helst ovh totalt skita i andra!!
Vad är det för fel på ngn/ngr som tänder eld på en massa affärer?!?!
Än en gång, den här världen är helt upp och nervänd och det känns ju förträffligt att jag verkar bo mitt i centrum i den världen där all skit händer om och om igen.

I södertälje händer det alltid ngt, om inte idag så säkert imorrn. Jag är trött  på det här. Blir det eskilstuna?
Näe jag säger som följande göteborg, sthlm eller london. Först ska jag bara va färdig med allt.


Igår var det roligt och vinet blir bättre med åren.

Nu behöver jag sömn för den här dagen har varit kaotisk.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har det brunnit i huvet på dig också eller? Kan ju inte flytta till Göteborg för helvete

2009-02-27 @ 07:17:53
Postat av: Elin

klart jag kan!!

2009-02-27 @ 12:43:19
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: Trine

Haha fast eskilstuna kan du ju inte flhytta till heller för där brann ju stadshotellet ner..

2009-03-04 @ 23:16:48
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0