sexuell




jag fastnade framför ett program på ztv igår som heter sexuellt, kanske är det bara jag som missat denna braksuccé och oemotståndliga show, vad vet jag, men fastnade gjorde jag iaf, mitt i allt plugg.

Handlar alltså om sex som kanske namnet förtydligar, olika sexualkunskaper, dom körde bästa ställningar topp 6 tror jag de va, kärran va ju en given favorit om man ville känna att man tränar lite också.

"Vilken är den vanligaste? hur vanligt är bakifrån? är de inte mest homosexuella män som kör den?"
"Jo, det kan man tänka sig och så är det väl också,tror inte den är så vanlig"

va?
Enligt mig och alla jag känner är den vanlig, en av de vanligaste, helt klart.

"skedställningen, hur vanlig är den? kan de inte lätt bli så att man bara ligger och myser och somnar liksom?"
"joo de är klart, men den kan nog va ganska skön, intim liksom"

Va va de för tjej han frågade ut?Skulle hon va ngn sexolog eller va va grejen? Visserligen kunde hon många ord och förkortningar men va?  Och vem är de som ställer sånna frågor ens, har man lite erfarenhet vet man väl själv.
Iaf, skeden va tydligen inte så vanlig, man somnar ju oftast där, haha.
Jag som trodde att jag tyckte de va bra.

De va iofs rätt bra, kul när gamla par (gamla par, alltså tanter & gubbar runt 70 +) satt och pratade bäst ställningar på deras tid och vad man gillade.
Tant 70+: "Men nu förtiden använder ni sånna där ord"
Programledare: "vadå för ord? du menar typ knulla? sätta på?"
Tant 70+: "eeh..jaaaa..sånna ord, näee, de ska väl vara lite kärleksfullt också, jaa lite kärleksfullt"

Ja som ni förstår tar jag ett avbrott från pluggningen, har nu gjort två gamla övningstentor och nu är de bara rå plugga in allt sånt! Men först måste jag äta lite, kanske har jag ngn chokladbit gömd ngnstans mån troooo.

visste ni förresten va prostatahyperplasi va för ngt?
näee juste, de är va som väntar er killar där ute när ni kommer upp i åldrarna!
så håll i er!





Kommentarer
Postat av: Inga

Kuligt kuligt, det har jag missat och dig också har jag missat! :( jävla pluggis! :P

2009-02-18 @ 14:17:05
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0