people say that I drink to much, but I'm as happy as I can bee




Jag gjorde de och så vare gjort
. Ja mer än så kan jag väl egentligen inte säga, jag svarade på alla frågor och skrev ut det ordentligt så jag vet att jag gjort mitt bästa, och resultatet får jag inte förens om tre veckor.
Tre långa veckor.
Jag hoppas hoppas och håller tummarna för att jag klarade mig till G iaf. Den där tentan är liksom inget som man vill göra om.


Drog mig hemåt efter mitt besök på systemet och sen förbi ögren en stund för lite sällskap och hundkel.
Deckade i sängen tills blunder väckte mig och sa att de va dags för solning.

Åker till dalgatan.
Jag tror nästan att hela stan va där.
Finns det bara ett solarium i hela den här ynkliga hålan eller varför va de kö till grillarna ?
Jag fick tuppjuck, så vi åkte till björns solarium, eller ja "nordic sun" i rosenlund.
Det där om det solariet är ju en annan historia det med, så den sparar vi tills senare.

Vi bestämde oss för att ha en lite "vi är så ypperligt duktiga och välformade kvinnor så vi förtjänar det bästa kväll"
Dvs. de bästa utan sprit i och med att båda lyckades va me bil ikväll.
Åt världens godaste mat hemma hos Blunder, riktig fredags kött med klyftpotatis och bea.

Sen åkte vi till ica maxi för att inhandla diverse delikatesser, jag tror att jag och elin är släkt till Carl Jan, egentligen på ngt vänster.
Vi doppade jordgubbar i vit och mörk choklad, gjorde en fruktsallad och popcorn,
sen satte vi oss i bastun med varsin ansiktsmask och hårinpackning och snackade massa blajj.

En toppen fredag kväll och precis vad jag behövde efter vad som kändes som en mangling av min hjärna.
Nu sitter jag här, rödflammig och fräsch och väntar bara på att få krypa ner i sängen och sova.
Imorrn vankas det träning, om och om igen.


 

Sen får jag inte glömma bort att ge en stor applåd åt våran Ida "jagkännerdet" Corelli som idag klarade alla sina test och är kvalificerad till flygvärdinna!
Visst vare de så?
Linda Rosing släng dig i väggen säger jag bara!!
Vi är mkt stolta!


Och imorrn blir det party.
Yäs.


Kommentarer
Postat av: Inga

Åh min lilla stjärt elin <3 Vad mysigt ni måste ha haft, oh my god vad nördig jag låter nu. haha måste säga att jag är sjukt avundsjuk på jordgubbarna!

Sen så hoppas jag Blunder följer med ikväll. vi ska ha en rakabajsarfest ingen ska kunna stå på benen innan utgång, men ut ska vi! sen har jag lust att ha snackis skvaller stund med dig ;) kissy

2009-02-21 @ 10:15:54
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja inga, vet du hur goooda dom där jordgubbarna var, mumsiga var dom!!! Du får vara med och äta jordgubbar med mörk och vit choklad nästa gång :) Vissst pelin?

2009-02-28 @ 14:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0