om jag hade pengar, raabaadibaadiibaarabadibadibadibadaaj



Skulle jag kunna tanka min bil med full TANK. Gud så underbart det skulle kännas.
Förvisso har jag ju pengar, men i och med mitt jobb som ej längre existerar vet man aldrig när nästa lön kommer in eller över huvudtaget hur framtiden ser ut. Ovis. kan man väl säga.

Så om det är ngn som har ett jobb att ge mig? Ge mig?? Eller bara pengar, det  funkar också bra. Helst bara pengar.
Ngn som är frivilliga till att ge lite? jaaaa..

Och här sitter jag och försöker komma på ngt bra att plinta ner i ett CV till sommarjobb, jag är sämst på att skriva cv.
Verkligen Sämst.
Tror nog inte det finns ngn sämre och ändå kommer jag ihåg hur jag brukade ögna igenom cv.na till de sommarjobbsansökande hos oss på ica weda och typ garva åt fula ordformleringar. Det är bajs. Jag kan inte skriva bra!!
Trots 3 terminer på högskolan där man ska lära sig skriva "akademiskt".
Va?
Näe jag kanske behöver öva upp den förmågan.

Fast ändå sitter jag här och fördriver min tid med ovettiga saker. Ikväll ska jag antagligen ut på galejj, som om jag aldrig kan ta det lugnt liksom. Fast det är väl det pensionen är till för? Har du börjat pensionsspara?

Jag brukar drabbas av onsdagsångest, men lördag är nästan värre. Ibland vet jag inte vad.




Carro's mästerverk efter min maska förra lördagen, diskret visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0