Näe vet nån vaa




Nu räcker det!

Som den högerhänta människan jag är har jag nu beslutat mig för att det räcker.
Jag orkar inte plugga mer.

ORKAR

INTE

PLUGGA

MER

Jag får tokfnatt i huvudet!

Iofs har hela den här dagen vart ganska mkt "jag orkar inte plugga ångest tankar" men nu är det så.
Imorrn vid den här tiden är tentan över, antingen som ett första gångs försök eller som ett slutgiltigt.
Men nu pallar jag inte mer.

Jag lovar er att hematuri, hemotes, njursvikt, uremi, ketonkroppar, acidos, alkalos, hjärtsvikt, arytmier, diastolisk hjärsvikt, systolisk hjärtsvikt, ileus, gastrit, pancreatit, hypertyreos, hypotyreos, fraktur, öppen/sluten, hiv/aids, prostatacancer, bröstcancer, prostatit, prostatahyperplasi, vaginit, klamydia, salpingit, diabetes mellitus inte kommer undan imorrn.

Ser ni, jag kan iaf en jädrans massa ord?!
Om jag bara visste hur man sätter ihop allt........

Jag
 orkar inte.


Och vet ni vad de roligaste är?
Det jag ser framemot mest (förutom träningen då som blivit åsidosatt) är att
läsa min bok om Ingrid Bergman som ligger och dammar igen.
Mina hollywoodstjärnor och deras hemligheter väntar och jag vill inte prioritera bort det ännu mer.
framförallt inte när den ska få sin speciella plats bredvid "Blonde" om Marilyn Monroe.
Ibland älskar jag mitt rum.
Och det är oftast inte i tentaperioder när jag inte ens orkar bry mig om att få in solljus eller
bädda ihop sängen.
Men är man student och allmänt slö så är man.




och för att inte glömma så är det big time party på lördag.
Det är positivt med att plugga som en tok...
helgerna kommer mkt fortare då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0