magkatarr,halsbränna,feber och för lite sömn



Vad är problemet?
Ska vi dra eller?


Just nu önskar jag att de inte fanns ngt som kunde stoppa mig från att åka så långt bort som de bara va möjligt.
Tentan igår gick ju som den gick.
Jag deckade kort efter blogginlägget och sov dåligt dessvärre.
Vaknade upp hungrig som ett rovdjur - konstigt med tanke på att jag inte åt ngting på typ 20 timmar?
Älskar för övrigt att jag förkortar någonting til ngnting.
Kan man bli slöare?

Imorse möttes jag av en influensa lik mamma.
"Åh nej, bäst att åka till e.tuna så fort de bara går" tänkte jag.
Men de spelade ju egentligen ingen roll.
Jag intalar mig att de bara är träningsvärk, de är därför jag har ont i kroppen, hostar och fryser och kallsvettas om vartannat. Sen när fick man träningsvärk i fingrarna liksom? Typ armbågen?
Så om de är de som väntar mig nu så är de bäst att barkadera sig i sängen.
Med mig ska jag ha satc filmen och heartbreak kid som fortf. inte åkt ur sin plast (fick i julklapp).

Och alldeles lagom till att jag skulle skicka ut ett argt (okej överdramatiserat)inlägg om alla hjärtans dag så blir jag bortbjuden.
Men fortf. är jag riktigt irriterad över det faktum att ingen på mitt jobb ens vill svara på frågan om att byta helg eller pass under den helgen, jag som skulle fått planera en alldeles egen alla <3 dag fest!
Men nu får jag kanske festa lite själv. Om jag hinner och är frisk vill säga.

Jag vill iaf bli riktigt överraskad med blommor och choklad, ngt anonymt brev som kommer med posten från en okänd beundrade. Ni vet sånt som bara händer i filmer,
varför händer de inte i verkligheten?!?!
Jag vill också!!!.. nått är man värd efter alla år och alla jävla tentor nu som uppenbarligen verkar gå åt skogen.
Give me looove, eller choklad, champagne och lite överdrivet sex.


En vecka kvar, så filura nu!




Överdrivet gulligt.
Och där kom illamåendet.
Inte igeeeen.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0