lovelovelove



Här sitter jag och spänner ut min mage. Måste faktiskt säga att jag tror att mitt umgänge (där jag alltid får ut magen minst) skulle bli rätt imponerade nu. Ja, de är de vi tjejer gör på förfester. Vi spänner ut magarna för att se vem som kan se mest gravid ut, jag brukar oftast förlora. Inte stort, men förlora.

Och nu sitter jag här, efter mer än hälften av ett paket trimuf hallonglass och jävlar.
Jag skulle kunna vänta tvillingar, ja i då kanske 3.e månaden, eller 4.e...5.e kanske..
Iaf, kan ju också nämna att jag inte kunnat träna sen i måndags p.g.a min rädsla för influensan och att jag haft små symptom, typ som att jag känt en smärta i kroppen på lite konstiga ställen och hostat.
Så varför inte köra på stort då med filmkväll, glass, popcorn och hela köret?
AMEN.

Kollade på the heartbreakkid, jag dog av skratt.
Om min blivande make nångång försöker skilja sig ska jag betee mig exakt som Lila.

"What are you talking about? What about our rotterdamplans? I don't understand you,  you're making me confused"

Idag har det mesta handlat om frakturer, ledsjukdomar, benskörhet osv osv.

Jag börjar bli riktigt djävulskt uttråkad.

Vad gör man då.
 Jag skulle kunna nämna en hel del grejer som man inte gör (längre) men de håller jag ändå helst för mig själv.
Jag kommer antagligen leva loppan i helgen, de är nästan for sure.

Näe efter ett allvarligt samtal med mig själv idag kom jag fram till att jag älskar mina bröst!
Härlig känslaaa, halleluljaa!

Nu är det dags för lite dagbokskrivande(ja jag är åtta år) som jag prioriterat bort nu alldeles för länge. Kan inte riktigt hålla ordning på alla mina tankar som flyger omkring i huvudet annars, som ni kanske ser.

I helgen ska vi hålla fötterna i styr, hatten på huvet, drinkarna i halsen och en jävla massa hårspray på de!




Grattis till min myrran, moss, ina a.k.a Inga Gonzalez som fyller 22 år idag.
Varför ska man bli vuxen när man leva som vi?
Finns inte ord som beskriver, men jag säger bara vol. 1 -5 och förhoppningsvis kommer det massa massa fler.
Vi lever som vi lär.
Sov gott för snart....snart är det sommar igen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vinner alltid spänna ut magen tävlingen - det är en bitterljuv vinst =/

2009-02-07 @ 17:08:30
URL: http://idacorelli.blogg.se/
Postat av: Inga

Tack stjärt!! ♥

haha jag kolla också på den filmen när jag skulle gå och lägga mig´, och jag dör av garv när de sitter där just vid frukosten och de där musikerna kommer och han är hysterisk och säger "Tatt atta ta ta ... (han är lugn).. Ta tatata atata..". D-H-Ö-R av garv. Och ja jag komemr att förmeka det på alla sätt och sedan bränna upp hans pass! Bra gjort! (med finsk brytning som i Tarja (eller va hon heter)ondskan). jag försöker att ringa dig men du bara pratar och pratar i tel........ bajs

2009-02-08 @ 13:32:02
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Inga

Elin är det inte dags att ta bort juldagen länken? hahaha

2009-02-08 @ 14:37:24
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0