kotte kotte kott..e




Jag har ca 5 blogginlägg i min välfungerande hjärna, men tiden och alla sjukdomarna (som också ligger och förbereder sig i min hjärna) gör att jag inte riktigt får till de!

Så nu när klockan närmar sig 01.40 stämplar jag ut, efter ca 3h plugg. Jag är slut och dagen var fullspäckad.

Ja eller iaf full...

Tack för igår Blunder, it was the best of times!

Förresten har jag insett att det kunder köper i butiken säger väldigt mkt om dom som personer, exv. hur lika dom faktiskt kan vara en cheesball. Vi tar de imorrn.

Godnatt små kottisar!



Kommentarer
Postat av: J

Så Bourgogne som står och dreglar på de franska underverken i charken hela dagarna borde alltså vara en metrosexuell sydeuropé som alla jänkare stör sig på? Vidare kan man konstatera att Bourgognes sug efter mögelostar från Bordeaux också kan spegla hans enorma förtjusning när han märker att kaffefiltret i kaffekokaren legat i lite för länge och därför bildat ett gäng gröna ringar i pappret....I´m a fucking mindreader.

2009-02-16 @ 22:47:45
URL: http://railer.blogg.se/
Postat av: Elin

J: jaa du slog huvudet på spiken lite där min vän! fast jag skulle nog mer se de som en mögelost då, eller kanske ett kaffefilter? vem kan va ett kaffefilter?

jag skulle helst klart vara en saltgroda, eller kanske ett hårspray, eller...babybel ost! det tror jag är min identitet. vilken är din?

2009-02-17 @ 21:59:14
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0