Jag är och förblir ett hopplöst fall




Ställde klockan på 8 imorse (började skolan 13), tänkte va effektiv och plugga tills jag skulle ta 12,12 tåget.
Innerst inne så vet jag alltid att jag kommer stänga av alarmet, dra fram de en timme, sen två, sen tre ect. ect...
Men jag har ändå så stora förhoppningar på mig själv att jag visst (någongång) ska lyckas kliva upp 8, när jag för en gångs skull har sovmorron för att jag måste hinna plugga.
Det hoppet är typ som bortblåst nu.

Jag har hållt på såhär i över ett års tid.

Att jag fortf. tror på mig själv, iaf utåt sett när jag säger till min omgivning att jag ska upp i ottan är helt enormt.
Men, ve och fasa, här ska vi inte ta i!
Jag fick en tid själv på tåget och tog mig ann massa sjukdomar då, likaså påvägen hem.
I och med att föreläsningen va skit så stannade jag inte mer än en timme.

Så för att samanfatta dagen va den rätt skön, väl hemma lagade jag mat och glodde på melran för att sedan ta en långpromenad med Matilda.
Riktigt härligt, men jag kände mig som en isbit/istappe när jag väl kom hem, kanske va lite överentusiastisk med våryra idag?
Va helt sprudlande lycklig när jag såg solen, fatta att det krävs så lite liksom
.



Och nu sitter jag här och känner att jag förlorar pengar.
Måste till skolan imorrn, obligatorisk närvaro, som om man inte hatade de orden i gymnasiet liksom? Förföljer mig fortf. och därför kommer jag säkert få kärlkramp(hypokondriker, mitt andra namn).

Eftersom att alla insett att jag är en hejjare på att drömma om nätterna, diverse mardrömmar med motorsågar, sex med påhittade rollfigurer, obehagliga intima relationer med ej påhittade rollfigurer, Så kan jag ju berätta att jag inatt drömde att alla jag känner va på ngn slags klassresa,
Just det här med klassresa har återkommit ganska ofta den senaste tiden.
Man kan ju undra?
På den här resan körde alla spel, som typ våghals, men tänk er typ 300 pers som kör de tillsammans, mm, litte halvhysteriskt.
Helt plötsligt är jag iklädd endast bikini och blir insmord(av en manlig bekant, of course) i grädde(va det choklad maybe?) för att sedan springa runt en byggnad och skrika
"Im so delicous".





Ja ibland och ofta undrar jag. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Inga

Stjärtis du har inte ringt mig du sa att du skulle min icke! :(

2009-02-09 @ 23:52:09
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Trine

Jag drömmer också jätteofta om klassresor. Alltså verkligen jätteofta. Du och jag borde börja skriva drömdagböcker som vi sedan kan diskutera och analysera sönder. Vore inte det något så säg?

2009-02-10 @ 00:35:07
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0