I'm screwed




Min favorit låt när jag va ungefär 16 - 17 år skulle jag tro, bara det är rolig i sig och säger väl väldigt mkt om min inställning till saker och ting.

Jag är iaf screwed nu, mitt huvud är fullproppat med massa skit om akuta illues och pancreatit och annat skit.
Jag har idag pluggat på tåget till skolan, på tåget från skolan, innan träningen och nu efter träningen.
Nu är jag slut.
Fucked up.
Jag behöver sömn.
Jag behöver egentligen allt onyttigt som finns, donken, pizza, kebab, godis, chirre + dirre för att inte tala om smörpopcorn, mashmallows, wienerpecan, cola, salta grodor, pommes, calzone, hurry hurry rise and curry.

Men jag får inte!!! Jag håller pli på mig själv.
Unnade mig dock en, två, tre....fyra choklader idag iaf. Va ju tvungen efter de där jävla x-fit express passet som dödade mig. DÖDADE MIG. Iaf kommer det säkerligen göra de imorrn.

Duschade nyss och kom på att jag behöver sola, nu är de sol som gäller.
Och roligt är de väl att jag köpte en billig shitty dress idag som va cool, lite slapp trodde jag, så provar jag den efter duschen , sliiiim.
Jag hade inte ens en bh då och den satt tajt, jösses. Sen när blev de trångt?

Nu är de sömn som gäller, de är ju enda då jag är allra allra bäst på, soova.

Snart är de lördag JIHIO.




Och den här bilden beskriver ungefär min nivå idag.
Är jag aldrig färdiglekt?





Svar: nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0