elin understreck odell



Hur jävla mobbat är inte det egentligen?
Elin_Odell.
Näe, jag kom på de nu. Hade bara skrivit in min msn adress på måfå och på grund av mer ngt som sitter i ryggmärgen än att egentligen reagera. Förens idag när jag glömde bort va den hette!
Riktigt mkt "jagärsextonårochvillförsökaattintehetanågotlöjligt".

Om det inte vore för min tidsbrist skulle jag säkert skapa en ny, som med all säkerhet skulle vara just löjlig och töntig, bara för Att.

Jag vill alltid köra sådär hårt, hela huvudet försvinner och jag glömmer bort allt. Precis så vill jag ha det.
Imorrn är det onsdag, dvs. lill-lördag, min riktiga lördag kommer ju vara ngt av en plåga i och med jobb mellan 06 och 20.15.

Dvs. min helg kommer bli lugn, så in i kotten lugn.
Det enda som står stort skrivet är väl egentligen biopremiär av
"Män som hatar kvinnor".

Ja jag vill skrämma ihjäl mig själ.
påtal om det har jag totalt glömt bort att hannibal började kl.22!!!



Sometimes I wake up and ask God
Who life this is
I look at these eyes
I'm only in this body
If you only could understand
The vision that I carry

damn...



.Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0