Den förrädiska kvällen



Nu när det ändå bara är sisådär 33 minuter kvar av söndagen tänkte jag passa på att återge lördagen och dess bravader.
Dagen spenderades körandes runt i stan med tretusenmiljoner ggr att göra.
Kvällen tillbringades hos Corelli's.
När jag väl anlände hade det precis vart strömavbrott vilket fick stämningen att va väldigt coozy.
Där bjöds de på mat och bål, som va riktigt god, cred. till den och en hel del festligheter.
När alkoholen väl började flöda gjorde även fantasin det, blev spel som rappakalja och våghals.
Me love.

Fick även höra en utav tjejernas låtar som skrevs i deras unga år.
"Kom ihåg att grammatiken inte kommer va riktigt topp"
En riktig dänga va vare va och jag ger den 10 av 10 möjliga, möjligtvis 9  ½ av 10.

Kvällen blev alltmer crazy när busringningar började göras och jag lekte säl som hade tappat bort sin familj i corellis soffa.
Runt tolv snåret där bestämde jag, anna och ida oss för att prova festligheterna på 550.
And so we did.
Det blev en riktigt lyckad kväll!
Vi lyckades dansa bort hela natten samtidigt som ida och jag skrek i omgångar
"Känner du det?! Jag känner deet, känner ni det?!"
Vi hittade även en lebb
och en shoot.
Mer än så kan jag inte riktigt säga att jag kommer ihåg.
Men kul var det!

För bilder hänvisar jag er till ansiktsboken.
Tack för en toppen kväll säger jag till födelsedagsbarnet och resterande!
 
och ja, sen vaknade jag upp ur min vin dvala nångång runt 12.30 snåret, efter att, jag vid 9(fortf. full skulle jag tippa) tittat på nyhetsmorron till 11 enbart för att jag ansåg att de va intressanta ämnen de diskuterade.
Rolig tjej?


Nu ska jag sysselsätta mig med att sätta ihop min hemtenta (för tredje och förhoppningsvis sista gången) efter att ha blivit underkänd igen p.g.a att jag glömde kursiv text i referenslistan.
Hallåå, kom igeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0