Varför Inte en tårta?





Den viktigaste varan av dom alla är ju ändå min allra käraste syster Frida.
 Varje gång vi ska åka och handla.......
blir jämt ica maxi för övrigt och de gånger jag säger att jag inte har ngn bensin börjar hon typ gråta för
"det är våran grejj ju" -
iaf varje gång vi ska åka och handla typ de mest onyttiga som kan hittas i hela den stora butiken måste frida ändå alltid avsluta det hela med att köpa två bitar tårta.
 Hon går liksom fram till konditori-avdelningen, det första hon gör och står och suktar efter vilken tårta hon ska ha.

"Men du är ju äcklig, vi kan inte köpa tårta"
"Vadå äcklig!! De är gott, jag kan betala den själv...ska vi ta en hel? :D"
"Nej verkligen inte, okej ta din äckliga tårta men gör de fort, varför kan du inte va som vi andra normala? typ vilja ha en bulle eller en extra glass, delicatoboll? Varför vill du jämt ha tårta?"
"Jag vet inte Elin men jag har ett sug efter de, okej?! Varför bryr du dig de är ju ändå inte dina pengar!!!"

Typ exakt så kan en av våra tårt-konversationer se ut, och oftats köper hon den iaf, eftersom de är för mammas pengar.
Sen spelar det aldrig ngn roll hur mkt vi ätit av vad..
Alltid alltid avslutar Frida kvällen med att ta fram sin äckliga tårtbit och sitta där, njutandes och gluffsa i sig den.



här har ni henne, tårtan!! Och helt underbar för övrigt!

Godnatt.





Kommentarer
Postat av: Frida

gud vad du är gullig! en tårta är alltid bra att va. haha :)

kärlek!

2009-02-19 @ 15:43:50
URL: http://missodell.blogg.se/
Postat av: Trine

Jag älskar också tårta. Suktar alltid efter dem på både maxi och coop... men inga låter mig aldrig köpa. Jag blir ledsen nu när jag tänker på det. Must.. have.. cake..

2009-02-19 @ 23:11:56
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Trine

Ps. Andra bakverk duger också bra :P

2009-02-19 @ 23:12:11
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0