arbetslös på heltid känns lockande




För er som sittit av förväntning och väntat med spänning så gick lördagen galant!
Har aldrig sett min mamma så chockad.

Tentan idag gick mindre bra.
De va nio frågor.
Alla frågor till fråga 9b gick utomordentligt.
Vände på alla utträkningar och använde formelrna flitigt.
Tills 600 ml = hur många mmol?
Trodde jag hade rätt och att de va lite kuggvarning på den.
MEN ICKE.
Jag failade på¨mållinjen.
Fuck.

Grejjen är ju den att de ska vara 100% rätt, alltså får man inte ha ett enda slarvfel.
Vilket jag nu fick på de allra allra sista talet.

Inte nog med det så hade jag fått i mig ngt som gjorde att jag gick som en fickkniv, men inte skulle de få hindra mig från lite afro och core.
Så köpte mig en macka och en UBUNTU cola.
Har ni smakat dom?


Va rätt äcklig och jag vet inte varför jag köpte den, men man stödjer ju folket i gaza så varför inte.

Sen jag kom hem har min magförtvivlan fortsatt + magsår som gjorde sig påmind och halsbränna på det.
Jag har alltså legat i sängen och försökt att inte spy.

Imorrn är de heldag i skolan och jag vill egentligen bara sova.

Så därför, idag hade de vart skönt att va arbetlös och inte student, jag hade inte kuggat på min tenta.

Nu är det sängen för mig.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0