Är inte den som brukar säga sånt här, jag ska viska det så ingen hör





Egoism är nog en utav de bästa ismerna som finns tycker jag!
Kanske för att jag ser så mkt i mig själv i den och kanske för att människan innerst inne alltid är egoitisk och vill framhäva sig själv?
Ja, maybe.


Nu har jag bestämt mig, nu ska de ske. Jag ska göra det än en gång, varför ska man äta så jävla mkt att man blir proppmätt?
Att man sitter i soffan framför "unga mödrar" och bara vill sova. Nej nu får de vara skärpning på det här.
Fattar inte att ibland kan man äta typ 3 mandariner och en sallad på en dag och klara sig galant och andra dagar måste man ha allt för att överleva. nu ska jag skärpa till mig, det första man kan stryka bort från listan är ju typ chips.

Ja. Det låter bra.

Imorrn är det kursintroduktion och jag kunde egentligen inte vara mer otaggad, kan ju kanske bero på att jag för närvarande har 0 :- i disponibelt belopp på kontot och att tågresorna inte är lika många som pengarna borde räcka till.
Dvs. jag har inte ens råd att äta i skolmatsalen, där förövrigt en lunch för en student inte går på mer än 50:-,
de 20:- jag för tillfället har i plånboken går till parkering imorrn.
Eat me.

Tankade liksom för 40:- idag, vet ni hur mkt bensin man får för det?
Typ 3 liter, 3 liter, ja de kommer man långt på, men ska man vara ekonomisk student så ska man.

Det enda jag vill nu är att ruska om skallen ordentligt och va riktigt impulsiv.
Alltså vill jag vara som jag va vid ungefär 17-18 års ålder.
Det va en bra tid.



Hur kan tiden för övrigt stå still?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0