åh va skönt, de är februari!




En stor tung sten föll från mitt hjärta när jag förstod att jag va en månad framåt i tiden. Tack och lov.
Fasar dock för den dagen 26.e mars. Men nu är det endast 26.e februari, solen skiner och jag får vara glad.

Kanske för att jag har världens finaste vänner som vet vad jag vill och inte vill. och kanske för att jag får sola idag.

Ett big no no idag är ju förvisso branden som tog ner min ica-affär. Där jag jobbat och slitit sen jag var 17 år.
Jag skulle kasta bajs på dom som gjorde de ifall dom var här.
Varför är världen full av idioter??!!

Det är då när alla idioter beteer sig som just det som man ser hur bra allt annat är!

Skickas gör även en hälsning till lepra ida, som vi idag döpte om henne till efter ngr om och men.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0