We were the kings and queens of a promised land



Har precis gasat mig hem efter Victoria Secret fashion show och morden i midsummer, gah va jag är bra på att gissa mördare!

Och lustigt nog hörde jag din begravningslåt i bilen påvägen hem, begravningslåt är egentligen fel ordval.
Men påvägen till din begravning spelades "Glassigt" och den förknippar jag liksom alltid med det, fast på ett positivt sätt för den låten var så du. Att minnas saker som varit bra, härliga och minnen som alltid har liv är härligt och det är så man bör tänka tillbaka, på ett härligt sätt.

Och för att avrunda är det alltså årets sista dag imorrn och jag tänker definitivt inte sammanfatta det här året för de skulle enbart bli långrandigt och tjatigt. MEN det har varit händelserikt, spotant, härligt, vansinnesfyllda minnen med kärlek, lycka och vänskap.
Även återföreningar som kanske var nödvändiga men ändå totalt onödvändiga?
Och slutligen har jag blivit än mer klok och försiktig och suktar bara efter mer.
Livet är till för att levas!

Och jag är säker på att morrondagen kommer bli härlig och underbar!

Med det - Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0