varför ska man tänka på nån annan än sig själv?



Helgen har varit lugn, otroligt lugn, okaosig är snarare ordet.
Men det har behövts och det har varit skönt.
Fredagen blev ju uppenbarligen lugn vare sig jag hade velat det eller ej då jag kom hem från skolan runt 21 (slutade förövrigt skolan 14.30).
Ni kan säkerligen förstå min frustration, mitt irriterande humör och min "jag går nästan över kanten till att bryta ihop" när man väntat på tåg sen halv tre!?
Tillslut blev jag så övertrött att allt blev kul. Det mest komiska med hela fredagen var väl iofs att jag spenderade minst tid i skolan - där den tiden verkade vara totalt onödig och mest tid med att Vänta på tåg som inte kom.
Anyway - de var komik på hög nivå och jag deckade i sängen runt 22.30 med feber.
Sov gott tills telefonen började ringa,har nog aldrig känt mig så irriterad och dryg.
Från och med nu ska jag stänga av telefonen när jag vill sova - Ja.



Att lördagen blev lugn var redan ngt av planerat då jag var taxi åt mina föräldrar ända till älvsjö. Blev middag på crazy med jhon och syster innan vi begav oss till heron för att glo på The box - skum jävla rolig, obehaglig, sjuk, psykotisk konstig film. Men de var underhållande och jag tror frida tyckte att jag skämde ut henne när jag asgarvade i alla de "läskiga" scenerna. De va ju löjligt komiskt!
Körde upp till älvsjö igen och åkte fel ungefär 3 ggr av 1 möjlig. Visste inte vart vi va i snökaoset och jag fick damp. Kom tillslut fram och landade hemma i sängen runt 02.




Gårdagen bjöd på shoppingkaos i nyköping - ja av alla städer. Världens sämsta jävla utbud, åt en tacotallrik och köpte gelenaglar. Det var nog det. Glodde på blood diamond - världens bästa film.

Och idag är den 3 dagar kvar till julafton och jag hoppas jag har bättre tur med att hitta ngt i skärholmen så dit skall vi idag, jag och blunder - sen blir det träning på Hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0