tillfredställd




Brukar oftast och väldigt mycket vara alldeles ofokuserad, sitta och längta till varmare platser, andra platser med andra krav och uppgifter, med andra famnar och andra ord.
Jag är en riktig drömmare in i märgen och har liksom alltid varit det.

Fram tills ungefär nu, på senaste tiden har jag känt ett slags lugn som är föroveckande läskigt och skönt.
Jag är så himla tillfreds med det mesta, och just nu finns det inte mycket annat som lockar mig förutom allt det jag redan har.

Vet ni hur sjukt annorlunda och skön den känslan är? Eller brukar kanske alla känna såhär under tiden medans jag alltid strävar högre och längre bort? Fan va jag har missat alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0