Senza te



förövrigt, dålig jävla uppdatering. Julen har varit en fröjd, en ritkig fröjd. Julafton var en dag för sig, underbar på dess sätt, tills min tekniske far höll på att elda upp våningen när han springer genom lägenheten med brinnande vedträ - stört och helt klart typiskt familjen odell.

Juldagen va kaos, hade iaf helt rätt sällskap och kände mig tillfreds (en aning för nykter även). Människor va fulla som hus och killarna va komiska, det är nog det enda jag kan säga. Jag hade för ont i mina fötter att jag tillsut satt mig ner och satt, det brukar väl aldrig hända, men så fick det bli.

Försökte till varje pris undvika.
"jag kommer alltid hjälpa dig elin! så är vi vänner nu? Får jag träffa Elin?"
Blunder: "Alltså jag tror verkligen inte att hon vill va med dig!!!"

Hoppas att jag slipper mer sånt här skit nu, annars får jag ta och byta nummer!


Ang. nyår känns det som en lika stor molnig massa som vanligt. Överskattat och onödigt att planera.      Oplanerad kan man väl säga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0