second advent as we say


Hej hej hallåå advent, snart firar vi jesus de firar vi med chips och julmust, eller som man kan säga - must.
Förvörigt är jag internetlös utan sladd och mår riktigt bra. Trött men bra.

Ja, man kan väl säga att det börjar bli jul, jag önskar mig snö och en korsett, helst i kombination med varandra.
Man lever och lär och de är jävligt bra.

Elin Ögren har en konspirationsteori om att säpo kommer komma hem till mig och kidnappa ned mig till ett mörkt rum där dom kommer fråga ut mig om mitt bloggnamn och min ständiga kommentar "nu jävlar ska vi knarka barn" .
Det skulle ju vara lite mörkt och rått må jag säga.

Och dagen i ära har bestått och kommer bestå av en del guldkorn i mitt liv, det är bannemig lyxigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0