Hela världen var så underbar!



Äntligen är jag räddad! Äntligen kan jag sitta hemifrån och arbeta och slippa ta upp någon av mina föräldrars arbetsplatser för att få ut mitt skolmaterial - äntligen är jag här!

Vaknade av vickans härliga röst imorse när hon ringde och väckte mig
"Oj sover du!!? Vad gör du då Elin Odell?"
Sover.
Tackade hennes iofs i slutändan då jag säkerligen inte hade hunnit med någonting om jag legat kvar.

Och eftersom jag sen dess suttit här och analyserat olika exceldokument lär jag snart ta en tripp till solariet då de är på tiden! Ibland avundas jag min lille vän jhon som slipper sånt där, den dan han lägger sig i ett solarium är det ju något absurbt skumt över världen.



Du va så poetisk och nu bor du i en annan värld, jag tror den kallas himlen och jag har aldrig varit där. Men när jag ser på alla stjärnor över himlen så önskar jag att du va här.

Just nu, precis här, känns det förjävla bra. Det enda jag behöver är en outfit och helst ingen tomte (jag har alltid haft en sån skräck för honom).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0