Valborg



Idag vankas det valborg middag och allmänt mys i solen med lite bubbe.
Och jag kunde inte känna mig mer taggad till just det, har haft ett långt och givande (för en gångs skull) seminarium i skolan
som senare tog mig ner på stan där jag gjorde det jag är bäst på - spendera pengar.

Nu har jag tagit mig hem och är helt slut i huvudet. Behöver ta mig en ordentlig powernap för att senare göra mig redo för mina och blunders bravader.
Om vi har tur hittar vi en vattenpipa på vägen också och en riktig sommarkänslan lär infinna sig.
Åh.
Sommarkäänslor!!
Om ida ansluter sig lär jag äta sushi också, annars dissar jag nog och kör på att hålla mig trogen fiskarna!

Förresten, sen när blev mitt val av män dåligt?
Min mamma tar jämt upp mig som dåligt exempel och mina "skitkillar" - va va kommer det ifrån??


Kommentarer
Postat av: Frida

det svarar du ju rätt bra på själv i ditt förra inlägg ;)

2009-04-30 @ 18:44:21
URL: http://missodell.blogg.se/
Postat av: anna banana

sen när har mammor gillat ens killar till 100% haha hoppas du får en super helg.. hörs!

2009-05-01 @ 00:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0