du är en mkt sjuk människa och du behöver hjälp.




Jag ser numret på min display och jag ler, känner för att skratta.
Sådär när man garvar ÅT någon istället för MED någon, på det sättet blir jag glad.
Han är som jag, totalt sinnesförvirrad och mkt störd.
Det är lätt, enkelt och ingenting mer än det, behöver det vara så jävla svårt hela tiden?

Jag älskar när allt bara är, när man kan ha passionerat sex utan att det blir en jävla massa skit, funderingar, intriger osv  efteråt.
När man å ena sidan kan va totalt jävla på varann för att i nästa stund endast va vänner och garva åt samma skämt.
Enkelt, avslappnat och totalt nollställt.
Ingenting mer och ändå inte heller något mindre.

Och jag vet inte hur vi hamnade där efter allt som va, jag vet inte hur eller varför, men jag vet bara att jag är så jävla nöjd med det och att det verkligen är Enkelt.
Enkelt och oladdat.

Det enda jag kräver är att inte ha problem, ändå verkar dom dras mot mig?
Eller är det bara jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0