telefonlureri




Igår när jag satt i en föreläsningssal på rasten ringer det från ett för mig okänt nummer.
Det visade sig vara Mia från WC.
"Hej Elin! Tänkte höra om allt är bra med dig och säga att vi fått in din lapp som du la i våran lilla brevlåda "

"Jo tack det är bra med mig, men vilken lapp? Menar du enkätundersökningen? Jag trodde den va anonym*tänk, måste jag stå tillsvars för det jag skrivit på lappen?!*"

"Nej nej inte den, lappen om personlig träning som du skrivit att du skulle vilja ha"

"Öh, vaa? har jag verkligen gjort det? Näee Mia, jag tror inte jag har gjort det, vart fyller man i det nånstans?"

"Det finns sånna här små lappar överallt, i omklädningsrummen, vid gymmet och där nere, så skriver man i att man är intresserad av personlig coaching och så ringer vi upp och bokar tid :)"

"Okej, fast jag har inte gjort det, haha, har ingen aning om vem som gjort det! Och jag är verkligen inte den som skulle göra det heller, inte min grejj :) Så om jag ångrar mig hör jag av mig till dig okej?"

"Det låter jätte bra Elin, får du ta reda på vem det är som busat med dig! :)"

"Inga problem! Hej!"



Ringer Blunder

"Hej! varför har du skrivit en lapp om att jag vill ha personlig träning på Wc för ditt jon?"

"haha, det har jag inte gjort! Vadå har dom ringt dig?"

"Ja dom ringde mig, är du säker på att du inte gjort det?"

"Men jaa, det är säkert ida"

"ja jag vet, va tvungen att fråga dig först"



Lepran ringer mig senare samma dag

"Ida vad har du gjort?"

"Vadåå?*lite halvskrattig på rösten*"

"Varför ringde mia mig från wc idag och ville boka in ett pt-möte med mig?"

"hahahahahahahaha ringde dom?? Jag trodde aldrig dom skulle ringa"

"Så de va du?? haha typiskt dig när gjorde du det?"

"Haha, jaa, men de va rätt länge sen, ta de inte som en pik, ville bara busa lite"

Och det där är typiskt ida"känneree"corelli, helt impulsivt sådär för att busa lite, som när hon skrev upp mig på festen.
Hon är och förblir en liten överraskare den där leprasjukavarelsen.
Det är lite det som är hennes charm!



och tydligen var det ngn annan som fick ett telefonsamtal idag??
hoohoo..


Kommentarer
Postat av: Ida standing smallllll!!

Vem är det som är en buse EGETLIGEN?... Det är du... Men jag har kul med dig så jag kan se över dina lustigheter <3

2009-04-29 @ 12:30:21
URL: http://idacorelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0