ORBA TILL VELA




Idag har vi vart i VELA, de är en liten by utanför västerås, åt vilket håll utanför vet vi dock inte efter gps.en hakade upp sig.
Vi hamnade typ på en åker.
Vi letade efter en max i västerås och det hittade vi ju iaf, och tillslut även vägen hem, jävligt konstigt väg hem måste jag påpeka.

Idag har inga sagt att jag inte får skicka så många vibbar, fattar inte vad hon menar med det.

Vi har även konstaterat att man vill ha snygga vänner, för de är ju insidan som räknas? Visst??
Sen kommit fram till att vi är rätt coola, nu ser vi liksom ut som två nils karlsson pyssling som inte har duschat på två veckor.
"Va de är bra att jag har dig, va de är bra att jag har dig, va de är bra att vi har oss, en jätte bra idé förståss!!"
(INGA HAR FEL ANGÅENDE TEXTEN! - HON SÄGER ATT DET SKA VARA "OCH JÄTTE BRA ÄR DET FÖRSTÅSS" TYDLIGEN INTE IDÉ - MEN HALLÅ?)

Sexet kommer ju även snart, de göre alltid, vare sig man vill eller inte. Och om man inte vill, kan man alltid skratta lite, då löser sig det mesta. Kör på bara,. de är lugnt.

Vi tänkte även ta kort på våra gravida magar men tyvärr så strejkade kameran, men kände ändå att de vore bra att va uppriktig.
ÄVen om de är 1.a april.
Allt är ju bokat och klart!

God natt.

FÖRRESTEN HÖLL PÅ ATT GLÖMMA!!!!!

Idag såg jag en MÖRKHYAD människa, mina ögon höll på att ramla ur, har aldrig sett ngt liknande förut.
Vet ni hur brun han va?!
ASBRUN,
 tänkte fråga vilket solarium han solar på, men vågade ju inte, han va ju så svart,
så tänkte - de va nog inge bra solarium iaf.




Har ni sett ngr sånna här??
NÄEEE INTE VI HELLER.
.OMG.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var de där ett rasistiskt uttalande eller me mörkhyade?

2009-04-02 @ 00:09:20
Postat av: Anonym

Anonym får tolka de som de vill, va är de för en dag? är de en vanlig dag? näe de är ingen vanlig dag för de är 1.a april idag(va) h urra hurraa huraaa

2009-04-02 @ 00:29:46
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0