minvanligaturmedmän




Från och med nu äger jag ingen telefon.
Nästa gång någon frågar om mitt nr ska jag svara "telefon?? eeeh..vad är det??"

Och nästa gång någon av de i min umgängeskrets kallar mig för kräsen kan ni ju ta en titt i min inkorg och se va kräsen egentligen innebär.
Varför är det så att jag alltid(väldigt ofta) får stalkers på mig?

Antingen är dom ju en form av specificerade guldkorn i min vardag (skulle kunna använda så många andra ord än just de) eller så är de killar som friar till mig efter knappt första kyssen (i vissa fall utan kyss).

Vad hände me de där 'vanliga' killarna.
Ni vet.
De som ser bra ut
Är trevliga och sexiga.
Lite lagom på, ingen som förväntar sig komma innanför trosorna första kvällen.
Skickar lagom många sms och ringer inte förens man kommit över "sms.stadiet."
Är den som efter ngr skickade tar det steget att skriva puss.
Dom där som får ens hjärta att slå lite fortare bara p.g.a. deras närhet.
Dom som vet att dom kan få någon annan men bara vill va till för dig.
Vart fan tog dom vägen?

Istället får man gömma mobilen och byta nummer, samt gömma sig offentligt.
För att inte tala om ångesten.
Jösses.


Jag säger då de, det var bättre förr.





vilken klyscha jag drog till med, det hör till åldern!!

Kommentarer
Postat av: anna

även om det är klysha så håller jag verkligen med... vad tog de där underbara killarna vägen.. fanns de bara när man var yngre eller?!

2009-05-02 @ 14:29:00
Postat av: Elin



Anna du satte huvudet på spiken! Antingen så kanske man blivit mer kräsen nu eller så har dom verkligen försvunnit? eller så har man som sagt för höga krav, men näee... jag tror inte på de!!

2009-05-02 @ 23:58:46
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0