lights will guide me home



Idag känner jag lite grann att va sisådär igår, vi hade ju kul, som alltid, jag va i princip nykter vilket kändes otroligt skönt, spec. såhär i efterhand, men de va skumt folk ute. Hur kommer det sig?
MEn som sagt, de blir va man gör de till och vem behöver träna när man lever på dansgolvet i drygt två timmar?

Roligt va de iaf när vi lägligt hade beställt taxi, jag hittar inte min plånbok. Springer tillbaka in i lägenheten och rotar runt.
Näe, inte där heller, helt plötsligt slår det mig, jag har absolut inget minne av att jag ens lagt ner den i min väska innan jag drog hemifrån. Ringer hem och får det konstaterat, min plånbok låg i mitt handsfack i min bil, bilen va ju hemma såklart.

Iofs är de jävligt smart att inte ha me sig plånboken, ska börja göra de till en vana, haha, näe de enda jobbiga är ju legg, typ p.piller...ja. Resterande kan man alltid fixa på ngt annat sätt!
Jag och Ingo gick lite tidigare, satte oss på kebaben för att vila fötterna och tog sen en taxi.
Tjuvringde och pratade robin's skor med robin.
Sov så gott!



Vaknade av att jag hade ont i magen, kul att vakna så?
För övrigt kan jag inte förstå mig på folk som beteer sig som om inget är annorlunda, eller som att vi inte är annorlunda.
Märker personen inte det eller kanske bara inte bryr sig?
Vad är problemet?
Det verkar sitta så otroligt många fel att jag inte ens kan sätta ord på dessa.
Ibland är jag falsk.

Imorrn börjar en ny kurs, vetenskapliga metoder, ja, verkligen as roligt.
Men bara tre dagar i skolan, sen är de påsk.
Och ni vet ju vart ni ska vara på skärtorsdagen?
Right?



Nu är det dags för ett mitt andra hem - duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0