let it ride let it ride let it rideee




Fy fan va man snackar skit alltså, egentligen.
 Kom på de!
 jag ser mig inte som en skit snackare, jag snackar inte överdrivet mkt skit och inte sådant som jag inte kan stå för.
Det har alltid varit något jag har velat kunna säga, att det jag säger bakom ryggen till ngn annan skall jag kunna stå för inför den personen det handlar om.

Men sen kom jag på mig själv idag. Hur mkt snackar man inte?! Och då menar jag om "vänner", "vänner" som man typ har på f.b, jag tror fan f.b är en rätt stor anledning till allt skitsnack, eller skvaller kanske man kan kalla det.
Skvaller. Jag är typ trött på det, vem orkar egentligen bry sig om ngn annan?
Varför bryr man sig om andras liv överhuvudtaget?
 jag har nog med mitt eget.

Har också kommit på, efter ngr grey's avsnitt att de jämt är de fula killarna som inte är asholes.
De snygga är alltid på ett eller annat sätt riktigt ruttna.
Hur kan de vara så?
Speciellt när jag och mina vänner är snygga och vi inte är ngr asholes?
Eller är vi det egentligen bara att vi inte vet om de?
.................
Näe jag vet inte me er, men jag känner mig inte som ett rövhål iaf.

Nu har jag (för andra dagen på raken) vart ute och sprungit en vända och jag älskar att det luktar VÅR ute!!
Blir helt manisk.
Självklart följer en dusch, sen ska jag köra upp till söder, tillbaka och upp igen.
Vad som händer däremellan är fortf. osäkert.
Men ngt komiskt lär det ju bli!


SNART GIFTER VI OSS!!!
moahahaha.
(har han inte förstått att han är min pojkvän??)
Citerat av en ännu anonym person.





Kommentarer
Postat av: Ingo

mouahahha! :P

2009-04-03 @ 17:46:07
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Trine

kattebajskatte och bajsifåret! :D

2009-04-04 @ 01:22:53
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0