jagsaknarnogjohnny



Jag har vart lite halv dum mot Johnny, fått honom att sitta där på andra sidan och nervöst vänta på min uppdatering om min dröm.

min enda ursäkt är att jag haft/har mkt i skolan, what else is new?
Därför blir jag än mer glad när jag drömmer drömmar om underbara människor som min johnnyboy.

I fredags var det som sagt bring your best t.shirt galejj som va anordnat av mig och ida.
Skönt är det ju när man väl somnar in att man fortsätter drömma om kvällen i sig och inte är hundra på vad som hänt och vad som är rent påhitt.

Jag stod iallafall utanför femfemnoll och väntade in någon när jag såg min asheta-solbrända-enrique iglesias kopia komma emot mig! (observera min)
Jag blev helt sprudlande överlycklig då jag visste att du kommit hem för MIN skull till min fest.
Det var en underbar känsla och en underbar överraskning samt kram.
Sen hade vi kul hela natten.


När jag vaknade var jag iallafall rätt konfunderad över om jag verkligen hade spenderat hela kvällen med johnny el ej, tills jag insåg att de va en dröm.

BAJS.

 jag tror nog att jagsaknarjohnny.


vem saknar honom inte?

Kommentarer
Postat av: Trine

Jag saknar honom inte. Jag vet inte ens vem liraren är :P

2009-04-28 @ 12:14:09
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Johnneey

sötaste! jag vaknade helt i onödan nyligen alldeles för tidigt men det här gjorde verkligen min dag! "Sen hade vi kul hela natten" - känns som det smaskigaste utelämnades, inväntar en detaljerad beskrivning via mejl på fb haha ;)





Trine: du kan väl sympatisakna lite iaf? :(

2009-04-28 @ 13:33:50
URL: http://jagsaknarjohnny.blogspot.com
Postat av: Elin

Trine du är skön, men om du visste vem liraren är skulle du säkerligen sakna honom du med!

skriv ett inlägg om honom vettja! ;)



Johnny va bra att du blev glad nu, haha slipper jag känna att du väntar ;) MEN en fortsättning kanske kommer senare, de vet man ju aldrig;) plus att jag är astrött nu! Mwaah

2009-04-28 @ 13:47:11
URL: http://doilooklikeisaledrugs.blogg.se/
Postat av: Trine

Haha ja, nästan så att jag får ta och skriva ett hyllningsinlägg så fantastiskt som han verkar! ;) Gick in på hans blogg också och ser att han hållerp å o utbildar sig till pilot så ojoj verkar vara en riktig stjärna minsann! Ska lätt sympatisakna.

2009-04-28 @ 15:15:24
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

'Ja Trine jag tycker nästan de!!

Vem vill inte hylla en pilot liksom??

;)

2009-04-28 @ 21:44:47
Postat av: Simon

eh, hallå? du glömde ju nämna det viktigaste - du träffade mig och jag ska ta dig till min strand. jag är förälskade i dig elin, vart bor du?

2009-04-28 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0