jagärsämstpåattuppdatera -





Jag har inte haft ngn inspiration, lust eller ja lust. Uppfinningsmotorik, inlevelse, you name it, jag har saknat det.
Förövrigt så har de vart skola från typ 9-15 varje dag den här veckan. idag satt vi kvar och jobbade på en enkät som vi gjort som skall gälla manliga studenter mellan 20-30 år och deras hälsa, alkoholvanor osv.
Tyckte den va lite klockren!!

Och nu sitter jag här och tänkte försöka ljuga ihop lite grejer till en intervju, men är alldeles för slut i huvudet för de, helt slut verkligen. känns som ngn manglat mina hjärnceller. därför ska jag ta mig till cancergrillen och grilla dom lite extra hade jag tänkt med ingen mindre än miss Blunder.
Sen blir de stress inför imorrn.
Pust... Jag känner mig som en liten duracell kanin med en fulltecknad almenacka, bara det att jag i stort sett inte äger en almenacka, snodde en gratis i skolan, och den är för övrigt ful(och full).



I lördags körde vi våghals, jag, sara och matilda. Så fick vi frågan om ngn haft en könssjukdom, vilken de va och vem man fick den ifrån.

Sara: "Näee de har jag inte"
Matilda: "Näe inte jag heller, du då elin?"
Elin:"Näe, usch nej"
Matilda: "VA? Har inte du?? Ärligt?!"
Elin: "Men ja, vadå ärligt?`Klart det är ärligt, nej jag har aldrig haft ngn,va är de för påhopp??"

haha typ efter de tog våghals slut och vi förgyllde nya minnen. Men ibland är det bra kul.

Call me your sugar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

almanacka ;)

2009-04-08 @ 19:37:26
Postat av: Ingolingo

hahaha kul att du ratar jhommy. får han inte vara min bästa vän??? va va va va va?? hahaha see ya tonight kissy!!

2009-04-09 @ 11:35:35
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Inga

jag citerar du är sämst på att uppdatera!!!!

2009-04-11 @ 18:54:57
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0