jag vill ha 3000 barn och bo i ett kungarike!!!




Jag har kommit på vad det är jag är bäst på, absolut allra allra bäst på.
Jag är en riktigt hejjare på att borsta tänderna, börjar typ få ont i tandköttet (åh va äckligt de lät när man skrev det?!) av min borstning, som är typ 4 ggr om dagen och tandborsten är ju en av mina bästa vänner, men min mamma är ju tandläkare, vad mer kan man begära??

Förutom det är jag också jävligt bra på att duscha, de kan jag göra typ 2-3 ggr om dagen, 3-4 ggr de dagarna som jag verkligen inte har mkt för mig och tränar i omgångar.

Sen är jag också riktigt bra på att prata oavbrutet, ibland om helt oväsentliga (för andra!) saker.
Jag kan även lägga till att jag är ruskigt bra på att spåna ihop drömmar i huvudet som jag tror kommer bli sanna.

Som tex idag:
"Jag tror jag ska gifta mig med honom, fatta vilka snygga barn vi skulle få!!!!"
"Ja Elin, gör det gör det, dom skulle va as heta. Hur många ska ni ha?"
"Typ 3..eller 4 kanske? Med honom kan jag ha hur många som helst!!"

Okej, jag vet inte om det är våren som gör att jag helt plötsligt blivit barnkär och lovat vänner hitan och ditan att vi ska skaffa barn samtidigt, planerar namn och försöker föreställa sig hur dom ska se ut eller om det är en insikt eller en tillfällig fas (hoppas på det sistnämda!).

Iaf, älskar när man går runt och vill vara kär så man inbillar sig att man är de, i killar man inte ens känner, när man liksom tycker att man kan säga sådär, hur som helst liksom.
Vem vill inte gifta sig??!!

Sen vill jag ha ett slott som bostad, underbara djur som alla kan sjunga och tissla och tassla.
och söta små ungar med de vackraste namnen som klingar fint i öronen!!
Helt Galen blir jag!!




Ja, de måste vara solen.

Kommentarer
Postat av: Trine

Det skönaste är ju när man tror att man ska bli ihop med en kändis (läs: colin farrell) och blir asdeprimerad när denne skaffar flickvän eftersom att DÅ har man ju "ingen chans".. som att man hade haft det innan! :D

2009-04-04 @ 01:24:54
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0