Här kommeree...



Lovar du att vara ärlig?: Nej

Du heter: Elin Elisabeth Odell

Smeknamn: Odell, åh gud så obekvämt - ooelin

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Sörjer? Jag är glad, oftast..

Beroende av: Inte ett skit

Vem behöver du mest just nu: Behöver behöver jag ju inte, men sen kan man ju bara vilja.
 
Vad tror folk om dig?: Att jag är helt bortom flötet och lätt störd, allmänt kåt och roligt, social spelevink som gör skumma grejer, ja de kan ju stämma ibland.

Stämmer det? Se ovan!

Vad får du oftast komplimanger för?: Alla som man kan tänkas få! Senast hörde jag att jag hade sexiga fingrar, hur man nu har det?

Vad säger du för att imponera på någon?: Drar ngt skryt om hur vältränad jag är egentligen, så fort personen följer med och ser ida och mig köra skottkärran brukar de flesta sluta va imponerade.

Hur imponerar man på dig?: Va inte dig själv, va någon annan, helst sexigare.




Brukar du skratta för dig själv?: Jag har oftast så otroligt roligt för mig själv, så de blir en hel del skrattande!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej hopp! Har fått ditt mail. Men kan inte komma på om din fråga är en kvalitativ eller kvantitativ fråga eller om det är en allmän :( kram"

Vilken är din favoritmålning: Målning? Hrm, skulle svara elin's fina fisk som hon ritat in på fönsterrutan på min bil när de va immigt, så fort de blir immigt igen syns den !

Var bor du? Här.

Trivs du där:  Här trivs jag somliga dagar, somliga inte.

Äger du några converse: Ja

Sprit, cider, vin eller öl: Vin i de flesta smaker, vitt, rött(fast här är jag rätt dålig om jag ska va ärlig, vilket jag iofs inte skulle), jordgubssvin, rosévin, ja allt med vin är helt okej. Resten säger vi smått nej till, sprit kan funka!

Brukar du bli för full: Jag blir alltid lagom full.
 
Vad har du för mobil operatör: Bääää

Är du allergisk i mot något: Skulle väl vara hockeyhandskar, ja och bananer.




Har du haft sex idag: Vem har inte haft sex idag'?

Nästa mål i ditt liv: Att lära mig att flytta föremål med tanken, jag har tränat länge nu när jag inte orkar hämta kontrollen, men jag behöver lite mer tid.

Hur svarar du i mobilen: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Vem pratade du med i telefon senast? Lepran Ida.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon sa allt mellan himmel och jord och mest en massa saker som va sockersöta och ärliga <3

Antal timmar sömn inatt: Typ två, vilket var alldeles för lite.

Sov du ensam: Näe, jag sover väldigt sällan ensam.

Tycker du om din pappa: Min pappa är som beck, vad finns det inte att tycka om?!

Brukar du komma i tid: Ja, det beror ju på vilken klocka man går efter. Enligt mig kommer jag oftast i tid, alltid en kvart efter den tiden jag säger att jag ska komma.

När mår du bra: När jag kommit...haha, efter jag tränat, när jag klarat en svår tenta, jag mår iofs väldigt ofta väldigt bra. Men inte när jag är FÖRSKYLD.

När blev du fotad senast: Iförrgår.



Hur känner du dig nu: Snorig, andningssvårigheter p.g.a. tidigare nämda problem, hungrig, dunkande huvud, lite halv stressad över mitt påverkade allmäntillstånd, övrigt egentligen arg, men de övergår i någon slags förnekelse.

Vanligaste färg på dina kläder: Typ svart? Svart och svart? Svart någon? Vitt kanske?

Vad tycker du om fötter: jag tycker bra om dom tackar, dom funkar.

Är du smart: Jag är grymt smart.

Var du aktiv i skolan: Ja jag va aktiv, men på vilket sätt aktiv menar du? Jag pratade bra, om de mesta, flörtade bra, störde rätt bra, skolkade grymt bra och hittade på hyss på instängda ställen.

Vad saknar du: Mitt chokladsug som va enormt när jag inhandlade 3 marabou för 48pix, som nu ligger i kylen för suget försvann och min osnoriga näsa!

Hade du en bra kväll igår: Den hade kunnat va bättre p.g.a. mitt känslomässiga stormhav som svallade över.

Favorit dryck på morgonen: Té.

Rakar du benen: Ja, tänk för att jag gör de.

När brukar du oftast gå och lägga dig: typ runt 23- 00.30, cirkus.

Är du blyg?: Jag kan va blyg när jag inte känner för att prata med folk fast då tror jag mer att man uppfattar mig som dryg, så blyg kanske inte näe.




Sysslar du med någon idrott:  slå upp definitionen för idrott, är hundra på att det kommer stå elin odell.

Vill du hellre ha mail än brev: Jag vill ha närkontakt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Önskar att jag gjorde de ja, men nja, jag är tveksam. Blir nästa mål!!

Har du spytt offentligt: Jag försöker göra så lite som möjligt offentligt, sen hur det går med det är ju en annan femma.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Om jag vore kille skulle jag leka player och krossa alla tjejers hjärtan och om jag vore tjej skulle jag göra exakt det jag gör, minus allt pluggande.

Är du nöjd med ditt liv: Ja tack, de funkar bra.

Är du bortskämd: Det beror väl på vem man jämför med, men bortskämd skulle jag inte kalla mig.

Vad gör du i morgon: Hämtar ut nytt recept på p-piller, går i skolan, snorar och sover när jag kommer hem. Duråå?

Vad är det värsta du vet?: Idioter som beteer sig som just idioter.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: J A G   H A R   I N G E N   K O L L.

Vad behöver du just nu?: En jävla massa alvedon!




Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Amy Winehouse

Vad längtar du till?: SOMMARLOOVET ja för jag har sommarlov! Och tills jag blir frisk, dvs. på fredag alt. Torsdag.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: De är de bästa

Vad använder du för shampoo?: Herbal essences.

Vad är det finaste du fått?: Min 20årspresent från London.

En speciell dag du minns: När jag tog studenten och typ en av våra förfester i somras då clara spankade mig samtidigt som jag stod på alla fyra och skrek "i'm so nasty", inga satt med tamponger i näsan och patrik fick världens äckligaste egenblandade drink som bl.a. innehöll kaviar.

Hur gammal är du: 21.

Tycker du om någon just nu: jag tycker väldigt ofta om Några.

Om fem månader: tycker jag säkert om några andra.

Du samlar på: Dekorationer uppenbarligen, så fort jag kommer ur kläderna efter krogen ramlar det jämt ut diverse hjärtan, glitter, serpentiner osv osv.




Gröna eller röda äppeln: Gröna, granny smith ska de ju va.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag är ju glad har jag ju sagt??!!

Gillar du golf: Jag är en människa utan tålamod, därför gillar jag inte golf, jag är en fara för omgivningen i en sådan sport.
Vilken tid gick du upp idag: 05,59

Har du sovit i din egna säng inatt: Nej.

Har du strumpor på dig nu: aldrig.

Vad ska du göra ikväll: Skriva lite mer på min hemtenta och sova.

Är det okej att gråta: Gråta bör man annars dör man!

När grät du senast: typ igår, sen kom jag på att jag blev snoriga så la av med det genast.




Laddar du ner musik och film från Internet: pass

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Pensionera mig!

Bär du glasögon eller linser: Jag har blivit något av en glasögonorm.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Näe.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: typ runt 10.

Har du piercing: Jag har ett hål i vardera öra.

Vill du gifta dig: Men  gud ja! Vem vill inte gifta sig?? Varför tror du satc är så stort?
Alla vill ju ha ett lyckligt slut, helst med ngn annan och ngn bra annan.

Vill du ha barn: Vi har gjort en barn pakt, men den är hemlig, runt 26-27 sa vi va?




Solar du ofta: Jag solar när jag känner för att lyxa till min tillvaro lite, oftast typ 2-3 ggr i veckan!

Är du bra på att laga mat: Jag tror nog att jag är det, men egentligen är jag rätt rutten, det jag är bäst på är makaroner och köttbullar, eller soppa, som man köper färdig och värmer, de är också helt okej!

Gillar du att dansa: Dansa är livet!

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Jag Är vig, höll på att skriva vid.

Vad dricker du helst när du är törstig: colaa

Vilken är din favoritglass: all glass, jag kan inte välja, jag gillar allt.

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas.

Tycker du om sushi: Förut nej, nu jaa, jag gillar sushi, vill äta på fredag!!

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn, godis, glass,. Chips, morötter funkar också!

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du tandläkarskräck: Nej, beror iofs på om mamma bråkat med mig dagen innan.




Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, när hormonerna är i obalans kan det tendera, varför jag nu går på piller.

Biter du på naglarna: Näe, de är äckligt.

Röker du: Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Mer än jag försöker få fram i den här sumpiga bloggen....

Senaste låt du hörde: Akon - beautiful tror jag de va när jag gasade från apoteket, men vågar inte lova med tanke på locket för öronen.

Vad gör du på helgerna: Oftast är jag rätt spontan och är ute och flänger, dansar bort natten med fina vänner och massa roliga drinkar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0