Handle me




Alltså de är inte klok va mkt man får gjort på en dag.

 Okej nu ljög jag.
 Inatt drömde jag att jag var en kannibal.
De va de äckligaste jag vart me om, jag fick visserligen aldrig vara me om att jag åt en annan människa men att de övriga kannibalerna försökte tvinga mig, jag tackade artigt nej som den väluppfostrade flicka jag är, jag vaknade där någongång där kannibalerna försökte tvinga mig att äta en bebis och jag stor grät för jag ville verkligen inte.

Fick ju lite halvt panik sen när man vaknar upp och inser vad man har drömt!
Dock har jag en utomordentlig ursäkt eller snarare sagt förklaring till mina underliga monster(dvs. mig själv).
Inatt fastnade jag framför Arkiv X.
Har absolut inga bra minnen av detta program, minns att jag alltid ville smyga upp och titta på det, men bara låten i sig gav mig mardrömmar för en vecka framöver. Någon gång lurade jag väl till mig ett och annat avsnitt, men de satte alltid sina spår.
Inatt handlade det iaf om ett kannibal monster i skogarna i new jersey, jag låg i min säng och höll på att dö av äckelkänsla och skräck samtidigt.

Varför är jag en sån pussy för?
 Jag är uppemot 22 (näe jag är egentligen mer 21 än 22) och fortf. skrämmer sånna grejer ihjäl mig. Kan typ titta under sängen 33 ggr innan jag ska släcka bara för att va säker på att det inte ligger något monster där.

Jag som trodde jag hade kommit över de här, men nej.

Har iaf gjort väldigt nyttiga grejer idag, och nej, inte tränat, min mamma förbjöd mig för att min älskade syster fyller år idag.
Har handlat med ovannämda, åkt runt i princip hela stan, funderat på att lämna in mina glasögon på lagning men sen skitit i de i sista sekunden för dom va så sega. Åkt till elgiganten och ica maxi.
Frida va lycklig.
Och jag minns min 17.årsdag som igår.
Hur underbart är inte det?

De va halloween, vi var fulla, jag hade fått en birthday girl krona (precis som jag fick av andrew och tess tre år senare)
vi festade hos kaarna hela natten och när jag traskade därifrån med hjärtat fullt av kärlek smakade mina läppar salt.
It was the worst of times, it was the best of times.

Det enda jag kan säga nu är väl att smaken blir bättre med åren, tur.
Synd dessvärre att jag inte har kvar ngr kort, för roligt var det.



men här är till dig iaf.
Grattis mitt hjärtats tröst och lilja!
Nästa år får du mördarsnigel boken i present.
Fast den bästa dagen var iaf när du föddes.


Kommentarer
Postat av: Frida

hahah can't wait till nästa år, vill ha mördarsnigelboken redan nu ju! elin, jag älskar dig.

2009-04-14 @ 23:46:55
URL: http://missodell.blogg.se/
Postat av: joanna

haha elin jag tycker verkligen att du ska köpa mördarsnigelboken till frida nästa år! man märkte att hon blev besviken att hon inte fick den i år.. men om man väntar på något bra väntar man aldrig för länge frida ;)

2009-04-16 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0