goddagens goddag



Jag har sugit på uppdateringen
 får helt enkelt skylla på mitt underbara sociala sällskap denna helg.
Det har bjudits på både det ena och det andra.
Härliga fyllor och blåsor samt skavsår på fötterna, lite sommarkänsla kan vi sammanfatta det som.



Fredagen va ju solklar, och då menar jag inte enbart vädret.
Vi blev ett mysigt tjejsällskap hemma hos Blunder där vi hade dukat upp allt möjligt gott och tagit med en massa filtar och värmeljus.
Konversationerna började någorlunda lugna och slutade väl i en orgie av sexsnack?
Som det typ alltid brukar göra
"Han har ingen rytm!!!! Jag blundade och typ väntade"
Sanningen kan va tuff ibland.
Mellan en taxi som va för liten, en elin som inte kunde få ihop att vi va fem och inte sex och en väldigt fylld urinblåsa tvingade ida mig att kissa ute.

Väl inne så bjöds de på drinkar efter drinkar, och inte gjorde johannes och hans sällskap det hela bättre, på alkoholintaget då alltså. Jösses.

Fortf. kan jag inte få ihop hur den där turken kunde sitta och prata med mig och ida i typ över en halvtimme när det enda vi sa va "jaha, jaa precis" eller nickade och vände bort huvudet.
Och det som jag verkligen inte kan få ihop var hur i hela fridens namn han kunde få för sig att försöka kyssa mig?
Inte en
Inte två
Utan Tre gånger

medans jag gör en jävligt snygg duckning 3 av 3 möjliga.
Jag blev chockad.

Kvällen avslutades med att jag och ida satt och diskuterade hurvida de var E-type eller inte som stod bredvid oss
samtidigt som säntii krossade mitt bröst i en unfair tackling.
Jag somnade tillslut med ett leende på läpparna för vi hade en sån underbar kväll!



Lördag bestod typ av tvättstuga, besök på stan samt en hel härlig kväll hemma hos panna och niklas.
Jag körde på nyktert, relativt.
Blev en snabbutgång på olearys och popcornfesten.


Jag stannade i max en timme, 45 minuter kanske det var?
Och jag förstår hädan efter varför jag inte går dit längre.
Mitt sällskap var det bästa jag kunde ha.
Men det var så sjukt mkt folk där, mindre folk och konstigt folk.
Och sen personalen.
Ursäkta mig men vart kom de bra bemötandet till gästerna?

Jag vet inte vad det är som har fått mig att ändrat mig
men bara att få ett bra bemötande av garderobspersonalen gör ju nästan hela kvällen.
Att få en jävla skit kommentar om att man i stort sett är hjärndöd för man inte vet att man ska betala garderoben i kassan gör mig bara så jävla förbannad.
Alla som va lite halvfulla reagerade nog inte. Jag lackade ur.

"Sen är det ju väldigt bra att vara så otrevlig mot gästerna framförallt när garderoben är det första intrycket"

Att hämta ut jackan tog år och evigheter det med, vad hände med ett system?
Nej, tacka vet jag femfemnoll.




Dagen idag har bestått av en hel del klickande för att få fram allt skolmaterial till den nya kursen som börjar imorrn.
Och dealande, ska jag köpa ngn/ngr böcker eller ska jag ej?
Känns EJ.
En bok kostar minst 235pix, rena rama rååånet.

Nej, så nu krävs de lite planering av både det ena och det andra.
För veckan bjuder på mkt plugg.
Torsdag bjuder på valborg och förhoppningsvis en mysig middag.
Fredag, lördag och söndag bjuder på jobb för nu kör jag igång igen.

Och så bjuds de på bilder med hänvisning till fröken corelli på f.b












Kommentarer
Postat av: INGA

Hoppas du är frisk nu.. du skulle ju ringa? :(

Nu ska jag sova godnatt. puss

2009-04-26 @ 22:51:02
URL: http://ingagonzalez.blogg.se/
Postat av: Anonym

men stjärten min, varför så gullig helt plötsligt för? men å andra sidan tyckeer jag att det var på tiden att du verkligen älskar mig, för jag liksom verkligen stjärtar dig jättemkt :-) <3

2009-04-27 @ 22:55:44
Postat av: Frida

men stjärten min, varför så gullig helt plötsligt för? men å andra sidan tyckeer jag att det var på tiden att du verkligen älskar mig, för jag liksom verkligen stjärtar dig jättemkt :-) <3

2009-04-27 @ 22:56:09
URL: http://missodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0